Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

GH PL Plus rozwija markę własną

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 04-07-2014, 12:51

Grupa Handlowa PL Plus rozwija swój koncept marki ekonomicznej "Lubię". Zwiększa nie tylko ogólną liczbę indeksów, ale również poszerza gamę kategorii. Sieć chce, by docelowo marka była oferowana w ponad 2.500 punktach sprzedaży sieci.

Wprowadzając kolejne produkty w kategorii słonych przekąsek, marka Lubię przekroczyła liczbę 100 pozycji asortymentowych. W najbliższych miesiącach Grupa Handlowa PL Plus planuje rozszerzyć asortyment marki Lubię o kolejne indeksy.

Wprowadzone niedawno produkty z kategorii alkohole i w kategorii nabiału, spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem wśród konsumentów. Potwierdzają to wyniki sprzedaży. W samej firmie Topaz, będącej jednym z udziałowców GH PL Plus, marka Lubię przekroczyła 3 proc. udziału w całości sprzedaży. Dane pokazują, że udziały w sprzedaży poszczególnych indeksów rozkładają się proporcjonalnie, bez wskazania na zdecydowanych outsiderów, co świadczy o dobrze zaplanowanym portfolio produktów.

W lipcu i sierpniu Grupa Handlowa planuje wprowadzenie kolejnych pozycji asortymentowych, odpowiednio w lipcu 20 pozycji, a w sierpniu 15 pozycji. Tym samym do III kwartału w ciągłej sprzedaży dostępnych będzie 135 z zaplanowanych łącznie 150 indeksów. Pozostałe indeksy zamykające docelową listę zostaną wprowadzone w IV kwartale.

Zgodnie z założeniami, w ślad za zwiększającym się portfolio marki stale zwiększa się również liczba sklepów oferujących produkty Lubię.

- Aktualnie, z asortymentem marki Lubię docieramy do blisko 1.000 punktów detalicznych wybranych sieci w kraju - mówi Waldemar Mirocha, prezes Grupy Handlowej PL Plus - Wkrótce liczba punktów sprzedaży marki Lubię powinna znacząco się powiększyć, gdyż konsekwentnie pracujemy ad tych, aby marka była oferowana w ponad 2.500 punktach sprzedaży - dodaje.

Przypomnijmy, że inicjatorami powołania grupy zakupowej GH PL Plus są sieci: Piotr i Paweł, Bać-Pol i Topaz. Niedanwo dołaczył do nich Polomarket, który zarządza ogólnopolską siecią ponad 400 supermarketów. Dzięki tej umowie skala działań Grupy będzie już tak duża, że Grupa będzie mogła dokonywać samodzielnie zakupów u każdego producenta żywności w Europie.

Przeczytaj także:

Polomarket wchodzi do Grupy Handlowej PL Plus

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 477) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH