Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Giełdowa spółka R&C Union ogłasza strategię i zapowiada akwizycje sieci restauracji

  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 06-11-2010, 20:32
Giełdowa spółka R&C Union ogłasza strategię i zapowiada akwizycje sieci restauracji

Zarząd spółki R&C Union operatora sieci restauracji wdraża nową długofalową strategię rozwoju na lata 2010 - 2014. Nowa koncepcja rozwoju zakłada m.in. rozbudowę portfolio marek oraz lokalizacji, a także akwizycje sieci restauracji o wysokim potencjale wzrostu. W przyszłym roku firma chce otworzyć 8 nowych obiektów.

Spółka R&C Union, do której należy obecnie 24 kluby i restauracje (Sioux, Fenix, Lizard King, Fever) opublikowała właśnie raport za III kw. 2010 roku. W porównaniu z III kw. 2009 r. przychody firmy wzrosły o 53,7 proc., co w głównej mierze było efektem zmiany w sposobie rozliczania restauracji pomiędzy umowami operatorskimi i franczyzowymi.

W tym samym okresie firma odnotowała pozytywny efekt optymalizacji kosztowej - koszty działalności zostały obniżone o 7,8 proc. w porównaniu z II kwartałem br. Kolejnym zadaniem zrealizowanym przez zarząd spółki było zakończenie budowy struktury organizacyjnej, w tym m.in. utworzenie profesjonalnego działu marketingu, a także podjęcie negocjacji z kilkoma znaczącymi dostawcami, których efektem będą wspólne działania marketingowe oraz dystrybucyjne.

Na najbliższy rok spółka ma jasno sprecyzowane plany inwestycyjne. Obejmują one otwarcie ośmiu nowych restauracji i klubów (z czego cztery otwarcia planowane są na pierwszy kwartał 2011 roku) oraz znaczące powiększenie jednego ze swych najlepszych lokali. Zarząd aktywnie poszukuje miejsc pod nowe lokalizacje restauracji Sioux i Fenix oraz klubów muzycznych Lizard King i Fever - w najbardziej atrakcyjnych punktach miast oraz w najlepszych galeriach handlowych.

Nowa strategia R&C Union opiera się na trzech filarach. Pierwszym z nich jest dążenie do wypracowania wyższej rentowności poprzez wdrażanie najlepszych praktyk w obszarach obsługi klienta i optymalizacji kosztów operacyjnych. Drugim jest weryfikacja i rozbudowa portfolio marek oraz lokalizacji zakładająca relokację lokali o niskiej rentowności, rozbudowę i akwizycje sieci o wysokim potencjale wzrostu oraz ekspansję na rynku warszawskim - wyjaśnia Norbert Okowiak, prezes zarządu firmy R&C Union S.A.

- Natomiast trzeci element składowy strategii wspiera dwa pierwsze i koncentruje się na tworzeniu dostosowanej do strategii, zwartej struktury organizacyjnej posiadającej zdolność do skutecznej realizacji celów. Podsumowując, po pierwsze rentowność operacyjna, po drugie jakość portfolio marek i lokalizacji, po trzecie zdolność organizacyjna.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 015) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH