Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

GK Specjał poprawia wydajność pracy i poszerza ofertę

  • Autor: Kwartalnik GK Specjał
  • Data: 03-01-2012, 13:07
GK Specjał poprawia wydajność pracy i poszerza ofertę
Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał, fot. zelaznastudio.pl

GK Specjał przeprowadziła w 2011 roku optymalizację kosztów. Prezes spółki Krzysztof Tokarz ocenia, że dzięki temu spółce udało się uzyskać wyraźną poprawę wydajności pracy, utrzymując poziom zatrudnienia, zaś w niektórych dziedzinach nawet zwiększając.

Jak tłumaczy prezes, nie chodziło tu o oszczędności, lecz o lepsze wykorzystanie posiadanych przez firmę możliwości, a więc m.in. poprawę funkcjonowania logistyki i transportu. A także o taką organizację pracy, dzięki której zasoby ludzkie, pomysłowość pracowników i ich zaangażowanie oraz możliwości intelektualne staną się skuteczniejsze w działaniach na rzecz firmy.

- Sporo czasu i wysiłku poświeciliśmy na przekonanie ludzi, że warto zwiększyć swoje zaangażowanie w działania podejmowane przez firmę. Udało się nam jednak dzięki temu uzyskać wyraźną poprawę wydajności pracy, i to utrzymując poziom zatrudnienia, zaś w niektórych dziedzinach nawet zwiększając - mówi Krzysztof Tokarz.

I dodaje, że grupa zatrudnia obecnie około 160 przedstawicieli handlowych. - Pod tym względem jesteśmy drugą co do wielkości siłą zakupową w Polsce zaraz po Tradisie - przypomina.

Spółka realizowała w 2011 roku także program nice price - najniższych cen.

- To projekt mający na celu zaoferowanie naszym partnerom detalicznym produktów w cenach konkurencyjnych, a więc niższych, niż te które oferuje dyskontowa konkurencja. Są to artykuły zamawiane przez GK Specjału producentów i oferowane handlowi po wyjątkowo korzystnych cenach. Nasi główni partnerzy, czyli detaliści z naszych sieci franczyzowych, otrzymują dodatkowy upust w wysokości 15 proc., co zapewnia im najniższą cenę tych towaru na rynku - tłumaczy prezes.

Pod koniec roku spółka miała w ofercie już prawie 90 takich produktów, zaś w tym roku ma ich być około 300.

Ponadto, spółka wprowadziła w połowie roku nowy asortyment jakim są alkohole. Obecnie są one dostępne w pięciu z 12 oddziałów, a docelowo maja być w każdym z nich. Wprowadzenie tych artykułów jest elementem szerszych działań zmierzających do poszerzenia oferty Specjału.

- Już teraz mamy w sprzedaży około 15 tysięcy produktów, a to z pewnością jeszcze nie koniec. Takie są jednak wymagania rynku. Oczekiwania, że u jednego dostawcy hurtowego będzie można pozyskać szeroką gamę produktów są coraz większe. Oczywiście nie każdy z oddziałów dysponuje właśnie 15 tysiącami rodzajów asortymentu, gdyż staramy się dostosowywać oferty do lokalnych potrzeb i oczekiwań - mówi Krzysztof Tokarz.

Przeczytaj także:

Specjał szykuje się do przejęć. Możliwe kilka transakcji rocznie

Prezes Specjału: Obroty firmy sięgnęły w ubiegłym roku 800 mln zł

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Iza 05-01-2012, 09:09:
Ich sąsiad Spar powinien się uczyć!
  • Paweł 03-01-2012, 13:42:
Artykuł sponsorowany - zwiększyli zatrudnienie ponieważ zjednoczyli sie z innymi hurtowniami

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 458) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH