Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

GK Specjał poprawia wydajność pracy i poszerza ofertę

  • Autor: Kwartalnik GK Specjał
  • Data: 03-01-2012, 13:07
GK Specjał poprawia wydajność pracy i poszerza ofertę
Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał, fot. zelaznastudio.pl

GK Specjał przeprowadziła w 2011 roku optymalizację kosztów. Prezes spółki Krzysztof Tokarz ocenia, że dzięki temu spółce udało się uzyskać wyraźną poprawę wydajności pracy, utrzymując poziom zatrudnienia, zaś w niektórych dziedzinach nawet zwiększając.

Jak tłumaczy prezes, nie chodziło tu o oszczędności, lecz o lepsze wykorzystanie posiadanych przez firmę możliwości, a więc m.in. poprawę funkcjonowania logistyki i transportu. A także o taką organizację pracy, dzięki której zasoby ludzkie, pomysłowość pracowników i ich zaangażowanie oraz możliwości intelektualne staną się skuteczniejsze w działaniach na rzecz firmy.

- Sporo czasu i wysiłku poświeciliśmy na przekonanie ludzi, że warto zwiększyć swoje zaangażowanie w działania podejmowane przez firmę. Udało się nam jednak dzięki temu uzyskać wyraźną poprawę wydajności pracy, i to utrzymując poziom zatrudnienia, zaś w niektórych dziedzinach nawet zwiększając - mówi Krzysztof Tokarz.

I dodaje, że grupa zatrudnia obecnie około 160 przedstawicieli handlowych. - Pod tym względem jesteśmy drugą co do wielkości siłą zakupową w Polsce zaraz po Tradisie - przypomina.

Spółka realizowała w 2011 roku także program nice price - najniższych cen.

- To projekt mający na celu zaoferowanie naszym partnerom detalicznym produktów w cenach konkurencyjnych, a więc niższych, niż te które oferuje dyskontowa konkurencja. Są to artykuły zamawiane przez GK Specjału producentów i oferowane handlowi po wyjątkowo korzystnych cenach. Nasi główni partnerzy, czyli detaliści z naszych sieci franczyzowych, otrzymują dodatkowy upust w wysokości 15 proc., co zapewnia im najniższą cenę tych towaru na rynku - tłumaczy prezes.

Pod koniec roku spółka miała w ofercie już prawie 90 takich produktów, zaś w tym roku ma ich być około 300.

Ponadto, spółka wprowadziła w połowie roku nowy asortyment jakim są alkohole. Obecnie są one dostępne w pięciu z 12 oddziałów, a docelowo maja być w każdym z nich. Wprowadzenie tych artykułów jest elementem szerszych działań zmierzających do poszerzenia oferty Specjału.

- Już teraz mamy w sprzedaży około 15 tysięcy produktów, a to z pewnością jeszcze nie koniec. Takie są jednak wymagania rynku. Oczekiwania, że u jednego dostawcy hurtowego będzie można pozyskać szeroką gamę produktów są coraz większe. Oczywiście nie każdy z oddziałów dysponuje właśnie 15 tysiącami rodzajów asortymentu, gdyż staramy się dostosowywać oferty do lokalnych potrzeb i oczekiwań - mówi Krzysztof Tokarz.

Przeczytaj także:

Specjał szykuje się do przejęć. Możliwe kilka transakcji rocznie

Prezes Specjału: Obroty firmy sięgnęły w ubiegłym roku 800 mln zł

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Iza 05-01-2012, 09:09:
Ich sąsiad Spar powinien się uczyć!
  • Paweł 03-01-2012, 13:42:
Artykuł sponsorowany - zwiększyli zatrudnienie ponieważ zjednoczyli sie z innymi hurtowniami

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.