REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Globalna sprzedaż McDonaldsa wzrosła w lutym o 1,5 proc.

  • Autor: TVN24
  • Data: 09-03-2009, 19:40
Globalna sprzedaż McDonaldsa wzrosła w lutym o 1,5 proc.

Rośnie sprzedaż McDonald'sa. Amerykańska sieć fast-foodów podała, że jej globalna sprzedaż wzrosła w lutym o prawie 1,5 procent rok do roku.

REKLAMA

Stało się tak mimo wzmocnienia dolara, które sprawia, że spada liczona w amerykańskiej walucie sprzedaż firmy za granicą.
Wzrost sprzedaży może też zaskakiwać dlatego, że w tym roku luty miał o 1 dzień mniej niż w ubiegłym.

Mimo kryzysu ogarniającego świat, McDonald's zarabia więcej. Koncern miał szczególnie dobre wyniki w Stanach Zjednoczonych - sprzedaż wzrosła tam o prawie 3 procent, przede wszystkim ze względu na duże zainteresowanie daniami z kurczaka.

Wyniki w Europie poszły w górę o 0,2 procent, a w rejonie Azji, Bliskiego Wschodu i Afryki - o 0,7 procent.

Według analityków kryzys to dla sieci fast-foodów niemal żyła złota, bo coraz więcej konsumentów decyduje się na tańsze posiłki.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 986) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH