Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Globalne wyniki Carrefour nie zachwycają. W Polsce sieć inwestuje w sklepy i w technologie

Carrefour globalnie nie jest w najlepszej kondycji. Akcjonariusze pokładają wielkie nadzieje w nowym prezesie sieci, Alexandrze Bompardzie, licząc na duże odbicie na rodzimym rynku. Hipermarkety są w Europie w odwrocie i Carrefour „czuje” ten zwrot w handlu. W Polsce francuski detalista postawił na supermarkety, modernizacje centrów handlowych i nowe technologie. Efekty już widać.

Globalne wyniki Carrefour nie zachwycają. W Polsce sieć inwestuje w sklepy i w technologie
Fot. shutterstock

Sprzedaż Grupy Carrefour w pierwszym kwartale 2017 r. wyniosła 21,295 mld euro, co oznacza wzrost LfL o 1,4 proc. Sprzedaż międzynarodowa wyniosła 11,889 mld euro (wzrost LfL o 2,1 proc.), a sprzedaż we Francji to 9,406 mld euro (wzrost o 0,5 proc. LfL).

Sprzedaż międzynarodowa, która wyniosła 11,889 mld euro w podziale na poszczególne rynki przedstawia się następująco: Ameryka Łacińska 4,518 mld euro (wzrost LfL o 7,8 proc), Azja 1,98 mld euro (spadek o 4 proc.) oraz pozostałe kraje europejskie, do których jest zaliczana Polska 5,384 mld euro (wzrost o 0,9 proc.). Choć nie podano szczegółowych danych, to sieć wspomina o dynamicznym wzroście sprzedaży LfL w Polsce i Rumunii. Wzrosty w naszym kraju zdają się być konsekwencją przemyślanych działań Carrefoura.

Czytaj więcej w dlahandlu.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    Carrefour Polska RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.235.4.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.