Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Gorący listopad w handlu w 8 punktach

Wyjście Tesco z Polski przestało być przedmiotem spekulacji, a stało podmiotem analiz. Eksperci nie mają już wątpliwości, że sieć wycofa się z naszego kraju. Tymczasem konkurenci nie zasypiają gruszek w popiele i zaskakują nowymi formatami. Jak rynek przyjmie pierwszy sklep z szyldem EUROSPAR? Serwis dlahandlu.pl przygotował listopadowe zestawienie najciekawszych wydarzeń.

Gorący listopad w handlu w 8 punktach
Sklep EUROSPAR w Blue City, fot. portalspozywczy.pl
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu
Data: 30-11-2019, 14:02

1. Tesco wycofuje się z Polski

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na przejęcie trzech lokalizacji Tesco: Gdańsk ul. Cienista; Warszawa ul. Stalowa i Kraków ul. Wielicka. Leroy Merlin jeszcze czeka na decyzję Urzędu.

2. EUROSPAR debiutuje w Blue City

SPAR Group planuje zbudowanie w Polsce sieci 400 sklepów w ciągu pięciu lat. Bazą do jej budowania ma być 66 sklepów Piotr i Paweł, które zostaną poddane rebrandingowi i zmienią szyld na SPAR w ciągu 2020 roku. .

3. Carrefour w formacie bio

Przy Marszałkowskiej 87 w Warszawie ruszył pierwszy sklep Carrefour w formacie bio. Jednocześnie jest to 900. sklep sieci. Oferuje 2500 produktów, z czego 80 proc. to produkty bio, pozostałe zaś to produkty dietetyczne i prozdrowotne: bezglutenowe, bezlaktozowe i wegańskie.

4. Stokrotka Optima

Nowy koncept zaprezentowała także sieć Stokrotka. Stokrotka Optima ma dedykowaną identyfikację wizualną, co jednak warte podkreślenia, elementy charakterystyczne dla sieci zostały zachowane

5. Nowoczesna Biedronka

Biedronka pochwaliła się z kolei najnowocześniejszą placówką w kraju. Sklep znajduje się na warszawskiej Białołęce, przy ul. Modlińskiej 347. Wyróżniają go proekologiczne rozwiązania technologiczne

6. Odbicie Eurocashu

Przychody Grupy Eurocash w trzecim kwartale 2019 r. wyniosły 6,67 mld zł, czyli o 7 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Motorem wzrostu był zarówno znaczący wzrost organiczny w segmencie hurtowym, jak i dalszy wzrost sprzedaży segmentu detalicznego.

7. Negocjacje w Kauflandzie

12 listopada we Wrocławiu odbyły się rozmowy przedstawicieli Międzyzakładowej Organizacji Wolnego Związku Zawodowego „Jedność Pracownicza” z zarządem spółki Kaufland Polska Markety.

8. Zła passa Intermarche

Sklep Intermarche w Skende Shopping w Lublinie to 9. Placówka sieci, która zamyka swoje podwoje w 2019 roku. W 2018 roku Intermarche zamknęło 22 placówki. Do sieci należy obecnie ok. 200 sklepów.

Całość na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

sieci handlowe RSS ALERT    /    Tesco RSS ALERT    /    SPAR RSS ALERT    /    Intermache RSS ALERT    /    Stokrotka RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.214.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.