Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Groupon zmienia się razem z polskim e-klientem

  • Autor: MS/PR
  • Data: 22-08-2014, 11:03

W cztery lata Groupon przeobraził się ze startupu zakupów grupowych do największej platformy z usługami i produktami w Polsce, skierowanej do indywidualnego klienta. W tym czasie firma zweryfikowała mechanizm sprzedaży, marże, liczbę sprzedawanych ofert na klienta, a także wprowadziła systemy badające zadowolenie klientów i partnerów

- Nie każdy wie, że pomysł na Groupona narodził się z potrzeby zjedzenia pizzy w korzystnej cenie. Podczas studiów założyciel firmy pomyślał, że jak znajdzie 50 chętnych w akademiku, uda mu się wynegocjować niższą cenę z sąsiadującym lokalem. Gdy te pierwsze negocjacje się powiodły, niedługo później w Chicago powstał startup o nazwie Groupon. Od tego czasu wiele się zmieniło. Oprócz tej jednej pizzy, mamy oferty na setki restauracji, skoki na bungee, koncerty, teatry, produkty, podróże i tysiące innych ofert skierowanych do indywidualnych klientów - tłumaczy Aniela Hejnowska, dyrektor zarządzająca Groupon Polska.

Mimo że liczba transakcji dokonywanych za pośrednictwem telefonów w Polsce jest dość niska, w porównaniu z niektórymi krajami, to Groupon jest już przygotowany na ich wzrost. Już teraz klienci mogą przeglądać i kupować oferty za pośrednictwem telefonu, stopniowo wprowadzane są także nowe funkcje.

Dodatkowo Groupon nie działa już na takiej samej zasadzie, jak na początku - czyli zakupów grupowych - Oprócz tej jednej pizzy, mamy oferty na setki restauracji, skoki na bungee, koncerty, teatry i tysiące ofert skierowanych do indywidualnych klientów - bo w międzyczasie staliśmy się największą platformą usług w Polsce.

Według Anieli Hejnowskiej, teraz naszym największym wyzwaniem jest dalsze kuszenie ludzi do tego, aby wychodzili z domu, odwiedzali ciekawe miejsca, poznawali lokalne smaki i czerpali z życia pełną garścią, - ale nadal w atrakcyjnej cenie, korzystając z jakościowych ofert. Zadaniem Groupona jest wobec tego wiedzieć, gdzie zmierza klient. Już wyciągnęliśmy go z domu, a teraz chcemy podtrzymać jego motywację do działania. Stał się wymagający, więc my również wymagamy od siebie coraz więcej, jeszcze skuteczniej powiększając bazę jakościowych i różnorodnych ofert - powiedziała Aniela.

Klient Groupona jest gotowy na więcej - np. że coraz chętniej korzysta ze swojego smartfona - Groupon również jest przygotowany na rewolucję mobilną. Choć na razie liczba transakcji dokonywanych za pośrednictwem telefonów w Polsce jest dość niska w porównaniu z niektórymi krajami - liczba ta stale rośnie. Już teraz klienci mogą przeglądać i kupować oferty za pośrednictwem telefonu, stopniowo wprowadzamy nowe funkcjonalności, które coraz lepiej odpowiadają potrzebom klientów. Już niedługo wszyscy użytkownicy aplikacji będą mogli dostawać powiadomienia o najbliższych ofertach, niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Dzięki tej funkcji, w Stanach aplikacja mobilna Groupon jest już drugą najchętniej ściąganą aplikacją zakupową.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH