Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Grupa Chorten promuje patriotyzm konsumencki

Grupa Chorten promuje patriotyzm konsumencki z okazji 100-lecia niepodległości Polski
Okrągła rocznica odzyskania przez Polskę niepodległości to także stulecie niezależnego polskiego handlu, o czym przypomina Grupa Chorten w nowej kampanii społecznej. Na blisko 100 nośnikach w dwóch województwach promuje postawę patriotyzmu konsumenckiego.

Grupa Chorten promuje patriotyzm konsumencki
fot. materiały prasowe

 „Kocham Polskę – kupuję w polskich sklepach” to hasło od lat promowane przez Grupę Chorten zrzeszającą już ponad 1400 sklepów partnerskich. 0d 31 października do 12 listopada mieszkańcy Podlasia i Lubelszczyzny zobaczyć mogą na blisko 50 billboardach. Spoty można zobaczyć także na telebimach w Białymstoku oraz na monitorach w placówkach handlowych, nową odsłonę kampanii.

- Hasłem towarzyszącym tej akcji jest stwierdzenie, że przyszłość polskiego handlu jest w naszych rękach. „Naszych”, czyli wszystkich klientów, dokonujących świadomych wyborów zakupowych. Grupa Chorten zrzesza sklepy polskich detalistów konkurujących z zagranicznymi sieciami, które zdominowały krajowy rynek. Nie jest to łatwe, ale działając razem, jesteśmy w stanie zaoferować konsumentom dobrą ofertę i wiele promocji, więc to od nich zależy, który sklep wybiorą. Polski właściciel sklepu, który tu zarobi, wyda pieniądze u polskiego fryzjera czy w miejscowej restauracji, a pieniądze pozostają w naszym kraju i zasilają jego rozwój – mówi Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

Co roku z rynku znika średnio 1000 sklepów polskich właścicieli, więc problem jest poważny.
- W wielu krajach Europy polityka jest taka, że rodzimy handel jest uprzywilejowany i nie widać takiej wszechobecności zagranicznych sieciówek. U nas natomiast musimy mocno walczyć o utrzymanie się na rynku, choć odprowadzamy tu podatki, zatrudniamy ludzi i bardzo dobrze współpracujemy z producentami, co ma bezpośrednie przełożenie na polską gospodarkę. Dlatego Grupie Chorten zależy, by nie tylko handlować, ale i budować świadomość klientów, że mogą decydować o przyszłości polskiego handlu tradycyjnego. 100-lecie niepodległości to dobry moment do refleksji, że patriotą można być także na zakupach – podkreśla Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    Grupa Chorten RSS ALERT    /    patriotyzm konsumencki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.167.18.170
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.