Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa Chorten rozszerza portfolio marki Z Podlaskiej Spiżarni

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 06-04-2018, 14:15
Grupa Chorten rozszerza portfolio marki Z Podlaskiej Spiżarni
fot. materiały prasowe

Grupa Chorten wzbogaciła swoją markę premium o sześć nowych produktów z serii dań gotowych. Wśród nowości Z Podlaskiej Spiżarni są cztery rodzaje zup w słoikach, a także farsz z kapusty i pieczarek oraz pieczarki smażone.

Premierowe propozycje marki Z Podlaskiej Spiżarni są już w dystrybucji i pojawią się na półkach sklepów Chorten w połowie kwietnia.

- Tworząc kolejne kategorie produktowe naszej marki zdecydowaliśmy się rozszerzyć ofertę dań gotowych. Na początek wprowadzamy cztery smaki zup oraz przetwory w   farszy. To  dania przygotowane z naturalnych składników najwyższej jakości i bez konserwantów. Jest to nasza odpowiedź na trendy konsumenckie, bo klienci z jednej strony poszukują dziś wyśmienitej jakości i domowych smaków, z drugiej zaś żyją w pędzie i często decydują się na coś gotowego. Nasze nowości w słoikach będą dobrą propozycją zarówno dla całej rodziny, jak i singli, emerytów czy studentów – mówi Cezary Szyłak, dyrektor marki Z Podlaskiej Spiżarni w Grupie Chorten.

Nowe produkty charakteryzuje „krótka etykieta”.

Zupa ogórkowa, jarzynowa, pomidorowa i barszcz ukraiński dostępne będą w słoikach o pojemności 720 ml (680 g produktu). Wszystkie zupy przygotowane są na bazie wody źródlanej i z polskich warzyw. Nie zawierają konserwantów i GMO. Po dodaniu 250 ml wody jeden słoik zupy wystarczy na kilka porcji.

Ciekawą propozycją jako dodatek do naleśników, zapiekanek, pizzy, pierogów czy krokietów są pieczarki smażone. Jeden słoik zawiera 270 g produktu. Pieczarki smażone są z cebulą, na maśle klarownym, doprawione suszonymi warzywami i solą. Produkt nie zawiera konserwantów, jest sterylizowany.

Z kolei farsz z kapusty i pieczarek Z Podlaskiej Spiżarni proponowany jest w litrowym słoiku zawierającym 850 g produktu. Farsz przygotowany został z kapusty kwaszonej i świeżej, pieczarek oraz cebuli. Można go również wykorzystać do naleśników, pierogów, krokietów lub pierogów.

Sugerowane cena dla klientów wszystkich nowych produktów to około 6 zł.

Marka premium Grupy Chorten to obecnie kilkadziesiąt pozycji asortymentowych takich jak: wędliny, pieczywo, miody, jaja chowu ściółkowego, słodkie wypieki, mąki,  produkty ekologiczne, przyprawy oraz dania gotowe.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (10 461) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane