Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Grupa Chorten tworzy dział wsparcia biznesu dla sklepów

Wraz z nowym rokiem Grupa Chorten poszerzyła zespół i stworzyła struktury, które mają wesprzeć współpracę ze sklepami detalicznymi. Obecnie działa z nią blisko 1850 placówek partnerskich.

Grupa Chorten tworzy dział wsparcia biznesu dla sklepów
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 10-01-2020, 12:55

W styczniu Grupa Chorten powołała nowy dział wsparcia biznesu. Jego celem będzie podnoszenie standardów sklepów partnerskich, tak, by jeszcze bardziej spełniały one oczekiwania konsumentów, ale także producentów. Szefem działu został Ernest Grochowski, który w ostatnich latach pełnił funkcję menadżera do spraw wizualizacji i merchandisingu w Empik Group.

- W ciągu 10 lat budowaliśmy efekt skali dla producentów i dystrybutorów, więc rozwinęliśmy gęstą siatkę sklepów na 15 województwach. Po tej dekadzie przychodzi czas na wsparcie naszych sklepów partnerskich, aby jeszcze bardziej mgły konkurować na rynku zarówno ceną produktów, jak i jakością ekspozycji oraz obsługi. Bardzo nam zależało, by dać detalistom fachową wiedzę dotyczącą ustawienia sklepu, by mogli oni efektywniej zarządzać sklepem i podnosić zyski – mówi Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

Wśród zadań nowego działu będzie optymalizacja procesów operacyjnych, czyli przenoszenie strategii rozwoju Grupy Chorten bezpośrednio na placówki handlowe, a także badanie efektywności akcji promocyjnych. W obszarach działalności będzie także projektowanie i aranżowanie sklepów Chorten oraz tworzenie zasad i standardów ekspozycji w punktach handlowych. W planie jest także przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla właścicieli sklepów i ich personelu.

W zespole będzie także Marcin Sobociński, dyrektor procesów operacyjnych, który dotąd w Grupie Chorten odpowiadał za ten temat głównie w województwie podlaskim, a obecnie zajmie się nim w skali ogólnopolskiej. Karol Tomczak odpowiedzialny będzie nadal za projekty aranżacji sklepów.

To niejedyne zmiany w zespole Grupy Chorten. Dział handlowy wsparł Andrzej Sejnowski, który został dyrektorem sprzedaży w kategoriach: słone przekąski, non food, artykuły chemiczno-kosmetyczne, przemysłowe i higieniczne oraz karmy dla zwierząt. Wcześniej przez wiele lat pracował jako dyrektor sprzedaży w Cosmetics Rdt.

Zmiany zaszły także w dziale rozwoju, odpowiedzialnym za bezpośrednią współpracę ze sklepami i pozyskiwanie kolejnych detalistów do współpracy. Karolina Górska, która od ponad 8 lat pracowała jako koordynator sklepów w województwie podlaskim, została dyrektorem regionalnym na północno-wschodnią Polskę. Adam Bentlejewski, od dwóch lat związany z Grupą Chorten, także z koordynatora awansował na dyrektora odpowiedzialnego za województwa kujawsko-pomorskie, dolnośląskie i lubuskie. Z kolei Mirosław Borkowski odpowiada obecnie za makroregion, w którym znajdują się województwa lubelskie, podkarpackie, małopolskie, opolskie i śląskie.

- Bardzo nas cieszy, że możemy rozwijać Grupę Chorten dzięki współpracy z profesjonalistami, zawsze bowiem podkreślamy, że firmy takiej jak nasza nie da się zbudować w pojedynkę i tworzą ją ludzie, którzy potrafią przenieść swoje dotychczasowe doświadczenie na nasz model biznesu – zaznacza Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Chorten RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Sylwia Olechno RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.55.175
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.