REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Grupa Integer.pl zwiększyła sprzedaż o 82 proc.

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 14-11-2014, 10:33
Grupa Integer.pl zwiększyła sprzedaż o 82 proc.
Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl

Grupa Integer.pl, będąca właścicielem sieci Paczkomatów (pod marką InPost), wypracowała po trzech kwartałach 2014 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 436,73 mln zł, co oznacza wzrost o 82 proc. rok do roku. Skonsolidowany wskaźnik EBITDA wyniósł 21,66 mln zł. Zysk netto przypadający akcjonariuszom jednostki dominującej osiągnął poziom 9,49 mln zł.

REKLAMA

Grupa Integer.pl w minionym kwartale kontynuowała ekspansję Paczkomatów InPost - sieć terminali istotnie zwiększyła swój zasięg na terytorium kluczowych europejskich rynków e-commerce, m.in. w Wielkiej Brytanii i Włoszech. Spółka zintensyfikowała swoje działania także na pozostałych kontynentach, rozpoczynając instalację urządzeń w Azji, na Bliskim Wschodzie oraz w Ameryce Północnej.

Istotnym czynnikiem wpływającym na pozycję Paczkomatów InPost na rynku polskim będzie miała strategiczna współpraca InPost z portalem Allegro. Teraz w opcjach przesyłki każdy e-sprzedawca, korzystający z największej platformy e-commerce w naszym kraju, może dodać nowe możliwości: Allegro Paczkomaty InPost i Allegro Polecony InPost. Według Integer.pl, będzie to najtańsza dostępna forma dostawy - zarówno w odniesieniu do listu poleconego (3,94 zł), jak i paczki (7,99 zł). W każdej z tych opcji klienci mają zagwarantowany darmowy zwrot kupionego towaru.

Grupa Integer.pl pracowała również nad technicznymi usprawnieniami Paczkomatów InPost - we wszystkich automatach zainstalowano czytniki kart płatniczych, a w ponad połowie z nich możliwe jest dokonywanie płatności zbliżeniowych. Spółka postawiła także na rozwój usługi zwrotów - za pomocą samoobsługowych urządzeń możliwy jest zwrot towarów do większości e-sklepów bez jakichkolwiek opłat.

- Ekspansja Paczkomatów InPost przebiega zgodnie z obraną przez nas strategią - co więcej, na najistotniejszych rynkach wyprzedzamy nasze założenia i przypuszczamy, że break-even osiągniemy znacznie szybciej niż zakładaliśmy. Tak jest m.in. w Wielkiej Brytanii, w której działa ponad 1 tys. innowacyjnych terminali, a do końca 2015 roku mieszkańcy Wysp będą mogli skorzystać z aż 2 tys. urządzeń. Wysoki poziom dotarcia w najbliższym czasie chcemy osiągnąć także na innych równie chłonnych rynkach - we Włoszech, Francji czy Malezji. Mimo niekwestionowanej pozycji lidera, wciąż pracujemy nad tym, aby nasze usługi były w pełni niezawodne: usprawniamy je pod względem technologicznych i zawieramy kluczowe partnerstwa z gigantami rynku e-commerce, przykładowo z włoskim Banzai, brytyjskim MetaPack czy w Polsce z Allegro - komentuje Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 379) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH