Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa ITM zakończyła rok 2009 z wynikiem 34 mld euro sprzedaży

  • Autor: planetretail
  • Data: 26-02-2010, 15:43

Francuska Grupa ITM, do której w Polsce należą sieci supermarketów Intermarche i Bricomarche ogłosiła, że rok 2009 zakończyła wynikiem 34 mld euro wartości sprzedaży (łącznie z paliwem).

We Francji, supermarkety Intermarche zanotowały wzrost sprzedaży o 1,5 proc.

Globalnie, z wyłączeniem cen benzyny i przemysłowych zakładów produkcyjnych, firma osiągnęła sprzedaż na poziomie 25 mld euro, czyli o 0,7 proc. więcej niż w roku ubiegłym.

W 2009 r. firma powiększyła łączną powierzchnię sprzedaży w swoich sklepach o 180 tys. mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 812) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH