REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Grupa Le Duff chce się rozwijać w Polsce

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-04-2011, 19:55

Francuska Grupa Le Duff, druga na świecie sieć restauracji z segmentu Bakery Cafe szuka partnerów franczyzowych w Polsce.

REKLAMA

W ramach spółki na całym świecie funkcjonuje blisko 1200 restauracji, kawiarni, cukierni i piekarni (łącznie), w tym 40 proc. z nich to placówki franczyzowe.

Grupa Le Duff z powodzeniem realizuje plany rozwoju. W latach 2004-2010 podwoiła wielkość swoich obrotów (z 550 mln euro do 1,1 mld euro). Posiada znane marki: Brioche Dorée, Del Arte, Fournil de Pierre, La Madeleine oraz Bruegger's. Współpracuje także z najlepszymi światowymi hotelami i restauracjami, dostarczając im produkty spożywcze pod markami Bridor, La Tradition Boulangère i La Ferme des Loges (dania gotowe).

Koszty uruchomienia placówki zależą od umowy z franczyzobiorcą, zaangażowania środków pieniężnych, lokalizacji restauracji. Firma oferuje zarządzanie prestiżową siecią, która od lat cieszy się wysoką rentownością (marka Brioche Doree - EBITDA 17,5 proc. średnio we Francji w ciągu 15 lat). Przedsiębiorcom gwarantuje wsparcie na każdym etapie uruchamiania punktów, szkolenia dla partnerów i pracowników oraz pomoc swoich specjalistów z 30-letnim doświadczeniem.

Grupa stawia na przedsiębiorców, którzy posiadają już doświadczenie w prowadzeniu placówek franczyzowych (choć nie jest to wymóg absolutny), umiejących zarządzać zespołem i posiadających jasno określone wizję i cele. System zamówień, który panuje w grupie jest prowadzony za pośrednictwem platformy internetowej, Grupa gwarantuje atrakcyjne ceny swoich produktów.

Największe obroty generuje najstarsza marka Brioche Doree - 39,6 proc., następnie Bridor - 25 proc., Del Arte - 18,1 proc.

Grupa Le Duff jest obecna na czterech kontynentach, w ponad 50 krajach świata. Od 2005 r. corocznie otwiera średnio 60 nowych placówek. Ostatnio (w 2011 r.) nabyła amerykańskiego giganta Bruegger Bakery Café's (obecnego w 26 amerykańskich stanach). Tym samym stała się drugą największą światową siecią w segmencie Bakery Cafe.

W 2011 roku firma planuje otworzyć 87 kolejnych placówek na całym świecie, a także aktywnie poszukuje franczyzobiorców w Polsce, Niemczech, Austrii, Czechach, Szwajcarii, Luksemburgu i Hiszpanii. Grupa spodziewa się też wzmocnienia obecności w Azji, która jest rynkiem bardzo perspektywicznym.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH