Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa Metro chce rozwijać marki własne

  • Autor: Detal dzisiaj
  • Data: 22-01-2010, 10:26

Należące do niemieckiej Grupy Metro hurtownie typu Cash&Carry zamierzają rozwinąć sprzedaż produktów sygnowanych marką własną. Sieć Metro zaoferuje klientom szeroki asortyment m.in. pod marką Aro oraz Fine Food. Łącznie Metro Cash&Carry będzie posiadać 6 marek własnych, które będą dostępne w 30 obiektach tej sieci - informuje serwis detaldzisiaj.com.pl.

Produkty te mają być średnio o 10-20 proc. tańsze od swoich markowych odpowiedników.

Grupa Metro dzięki temu, w 2012 roku liczy, że sprzedaż produktów sygnowanych marką własną będzie odpowiadać za 20 proc. obrotów całej sieci. W 2008 r. udział ten sięgnął 10 proc. i wyniósł około 3 mld euro.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 610) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH