Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa Metro chce rozwijać marki własne

  • Autor: Detal dzisiaj
  • Data: 22-01-2010, 10:26

Należące do niemieckiej Grupy Metro hurtownie typu Cash&Carry zamierzają rozwinąć sprzedaż produktów sygnowanych marką własną. Sieć Metro zaoferuje klientom szeroki asortyment m.in. pod marką Aro oraz Fine Food. Łącznie Metro Cash&Carry będzie posiadać 6 marek własnych, które będą dostępne w 30 obiektach tej sieci - informuje serwis detaldzisiaj.com.pl.

Produkty te mają być średnio o 10-20 proc. tańsze od swoich markowych odpowiedników.

Grupa Metro dzięki temu, w 2012 roku liczy, że sprzedaż produktów sygnowanych marką własną będzie odpowiadać za 20 proc. obrotów całej sieci. W 2008 r. udział ten sięgnął 10 proc. i wyniósł około 3 mld euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 487) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH