Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa Metro wydała najwięcej na reklamę telewizyjną

  • Autor: Poradnik Handlowca
  • Data: 20-01-2009, 21:14

Branża handel na reklamę telewizyjną wydała w 2008 roku wg. TNS OBOP ponad 591 milionów złotych i jest szóstą pod względem wydatków na reklamę telewizyjną kategorią (po FMCG, telekomunikacji, finansach, produktach farmaceutycznych wraz lekami oraz mediach, książkach CD i DVD).

Najwięcej na reklamę wydała Grupa Metro (wraz z Media Saturn Holding Polska) - ponad 95 milionów.

Następne w rankingu znalazły się: Tesco Polska - 42 652 130 zł, Carrefour Polska - 34 863 435 zł, Lidl Polska Sklepy Spożywcze - 29 572 660 zł, Jeronimo Martins Dystrybucja - 29 440 135 zł, Castorama - 27 980 338 zł, Leroy Merlin - 20 682 048 zł, Ikea Polska - 4 676 340 zł, Obi - 4 501 830 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH