Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa Muszkieterów ma trzyletni plan rozwoju

  • Autor: planetretail
  • Data: 09-03-2011, 14:38

W ramach planu trzyletniego, ITM planuje wzrost sprzedaży na metr kwadratowy o 15 proc. i zakończyć do końca roku remodelling sieci Intermarché Hiper, Intermarche Super, Intermarché Kontakt i Intermarché Express - informuje "Le Figaro".

Koncern przyjął także nowy slogan reklamowy: "Intermarché, l'enseigne la plus fraîche du Marché" czyli "Intermarché najświeższy sklep na rynku". Operator chce także zwiększyć z 8 do 80 liczbę placówek typu Drive. Grupa planuje rozwijać nowe produkty pod marką własną "Itinéraire des Saveurs", które obejmą produkty z całego świata i regionalne francuskie specjały.

Francuski operator handlowy ITM zanotował w 2010 r. wzrost sprzedaży o 4 proc. w roku 2010 do 35 mld euro, szczególnie mocne wzrosty było widać na rynkach międzynarodowych Grupy. We Francji sprzedaż wzrosła o 1,6 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 477) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH