Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa Muszkieterów prowadzi prace nad programem lojalnościowym dla swoich sklepów w Polsce

  • Autor: Łukasz Stępniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 31-08-2009, 15:23
Grupa Muszkieterów prowadzi prace nad programem lojalnościowym dla swoich sklepów w Polsce

Dyrekcje handlowe Intermarché z Polski i Francji współpracują ze sobą, aby stworzyć odpowiedni koncept programu dostosowanego do polskiego rynku - dowiedział się serwis www.portalspozywczy.pl.

Opracowywany program będzie reakcją na efekty spowolnienia gospodarczego, które dotknęło polski rynek detaliczny. - Nasza Grupa ma we Francji narzędzie do zwiększenia sprzedaży, które prawdopodobnie wkrótce, chociaż w nieco innej formie, pojawi się w polskich sklepach Intermarché - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Philippe Jammes, dyrektor generalany ITM Polska.

Z informacji portalu wynika, że będzie to karta lojalnościowa, która już od kilku lat z powodzeniem funkcjonuje we Francji, czyli na rodzimym rynku Muszkieterów.

Według dyrektora generalnego ITM Polska jest to jeden z głównych sposobów na utrzymanie klienta, a jednocześnie duży atut sklepów Intermarché we Francji.

- Większość klientów na tamtejszym rynku ma już kartę, na której mogą gromadzić pieniądze, a następnie mogą tą kartą płacić za zakupy. Jest mi trudno opisać działanie tego systemu, ponieważ jest on o wiele bardziej kompleksowy i oferuje dużo więcej niż karty i programy działające w Auchan czy Piotrze i Pawle - tłumaczy Philippe Jammes.

- Obecnie w Polsce wiele systemów lojalnościowych bazuje na zbieraniu punktów, które konsument może wymienić na określone produkty lub otrzymać rabat przy zakupach. We Francji w sklepach Intermarché organizuje się np. specjalne promocje w wybrane dni tylko dla klientów posiadających nasze karty lojalnościowe. To instrument, który doskonale sprawdził się we Francji, mamy nadzieję, że podobnie będzie w Polsce - dodaje.

Przedstawiciel operatora nie chce zdradzić kiedy program zostanie uruchomiony. - Jesteśmy w trakcie prowadzenia analiz. Dyrekcje handlowe Intermarché z Polski i Francji współpracują ze sobą, aby stworzyć odpowiedni koncept karty dostosowanej do polskiego rynku - wyjaśnia przedstawiciel ITM.

Według Philippe'a Jammesa polski rynek jest inny, inne są także zwyczaje zakupowe Polaków. To wszystko trzeba wziąć pod uwagę. - Promocje we Francji wyglądają inaczej niż w Polsce. Tutaj specjalną ofertą jest obniżenie ceny produktu z 3 do 2 zł, we Francji promocją jest możliwość kupienia trzech produktów w cenie dwóch. Tego typu akcje funkcjonują we wszystkich sieciach działających na francuskim rynku - wyjaśnia dyrektor.

- Istotną rolę w promocjach na rodzimym rynku naszej Grupy odgrywają produkty pod marką własną sieci handlowej. Chodzi o to, że operator oferując tego typu towary w promocyjnych cenach ma o wiele większe możliwości manewru - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH