REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Grupa Muszkieterów prowadzi prace nad programem lojalnościowym dla swoich sklepów w Polsce

  • Autor: Łukasz Stępniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 31-08-2009, 15:23
Grupa Muszkieterów prowadzi prace nad programem lojalnościowym dla swoich sklepów w Polsce

Dyrekcje handlowe Intermarché z Polski i Francji współpracują ze sobą, aby stworzyć odpowiedni koncept programu dostosowanego do polskiego rynku - dowiedział się serwis www.portalspozywczy.pl.

REKLAMA

Opracowywany program będzie reakcją na efekty spowolnienia gospodarczego, które dotknęło polski rynek detaliczny. - Nasza Grupa ma we Francji narzędzie do zwiększenia sprzedaży, które prawdopodobnie wkrótce, chociaż w nieco innej formie, pojawi się w polskich sklepach Intermarché - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Philippe Jammes, dyrektor generalany ITM Polska.

Z informacji portalu wynika, że będzie to karta lojalnościowa, która już od kilku lat z powodzeniem funkcjonuje we Francji, czyli na rodzimym rynku Muszkieterów.

Według dyrektora generalnego ITM Polska jest to jeden z głównych sposobów na utrzymanie klienta, a jednocześnie duży atut sklepów Intermarché we Francji.

- Większość klientów na tamtejszym rynku ma już kartę, na której mogą gromadzić pieniądze, a następnie mogą tą kartą płacić za zakupy. Jest mi trudno opisać działanie tego systemu, ponieważ jest on o wiele bardziej kompleksowy i oferuje dużo więcej niż karty i programy działające w Auchan czy Piotrze i Pawle - tłumaczy Philippe Jammes.

- Obecnie w Polsce wiele systemów lojalnościowych bazuje na zbieraniu punktów, które konsument może wymienić na określone produkty lub otrzymać rabat przy zakupach. We Francji w sklepach Intermarché organizuje się np. specjalne promocje w wybrane dni tylko dla klientów posiadających nasze karty lojalnościowe. To instrument, który doskonale sprawdził się we Francji, mamy nadzieję, że podobnie będzie w Polsce - dodaje.

Przedstawiciel operatora nie chce zdradzić kiedy program zostanie uruchomiony. - Jesteśmy w trakcie prowadzenia analiz. Dyrekcje handlowe Intermarché z Polski i Francji współpracują ze sobą, aby stworzyć odpowiedni koncept karty dostosowanej do polskiego rynku - wyjaśnia przedstawiciel ITM.

Według Philippe'a Jammesa polski rynek jest inny, inne są także zwyczaje zakupowe Polaków. To wszystko trzeba wziąć pod uwagę. - Promocje we Francji wyglądają inaczej niż w Polsce. Tutaj specjalną ofertą jest obniżenie ceny produktu z 3 do 2 zł, we Francji promocją jest możliwość kupienia trzech produktów w cenie dwóch. Tego typu akcje funkcjonują we wszystkich sieciach działających na francuskim rynku - wyjaśnia dyrektor.

- Istotną rolę w promocjach na rodzimym rynku naszej Grupy odgrywają produkty pod marką własną sieci handlowej. Chodzi o to, że operator oferując tego typu towary w promocyjnych cenach ma o wiele większe możliwości manewru - dodaje.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 967) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH