Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa Muszkieterów wprowadza na polski rynek sklepy Contact i Super

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 21-03-2010, 20:12
Grupa Muszkieterów wprowadza na polski rynek sklepy Contact i Super

Francuski operator rozpoczął remodeling i rebranding swoich 215 sklepów działających na polskim rynku. Placówki spożywcze zmienią szyldy na Intermarché Contact lub Intermarché Super. Władze Grupy odświeżą także wizerunek sklepów Bricomarche oferujących towary typu „dom i ogród".

- Markę Intermarché Contact to sklepy osiedlowe o powierzchni do 750 mkw. Pod szyldem Intermarche Super będą działać wszystkie placówki, które są większe niż wspomniane 750 mkw. - tłumaczy Krzysztof Waligórski, prezes Dyrekcji Handlowej Intermarche w Polsce.

Formaty będą różniły się nie tylko wielkością, ale także asortymentem, aranżacją wnętrz i kolorystyką. - Większe placówki będą oferować ponad 14 tys. produktów, w tym nowe działy ze świeżymi owocami, rybami czy winami - wyjaśnia Krzysztof Waligórski.

W przypadku sklepów osiedlowych asortyment zostanie ograniczony do artykułów pierwszej potrzeby i najważniejszych kategorii. Oba koncepty będą różnić się także kolorystyką. Elewacje sklepów osiedlowych zdominuje kolor zielony, a większych obiektów - czerwony. Nowe placówki będą budowane według nowych projektów architektonicznych.

Do końca 2012 roku władze Grupy chcą dokonać remodelingu i rebrandingu wszystkich sklepów spożywczych sieci Intermarche. W pierwszym etapie zmian, czyli jeszcze w roku 2010 szyldy zmieni 60 placówek z czego 12 zostanie oznaczonych marką „Contact", pozostałe 48 będzie działać pod szyldem „Super". - Planowane na ten rok prace będą kosztować naszą Grupę ok. 15 mln zł - mówi prezes Dyrekcji Handlowej Intermarche w Polsce.

Z 27 planowanych na ten nowych rok sklepów Intermarche dwa będą działały pod szyldem „Contakt", pozostałe 25 pod brandem „Super".

Zmiany czekają nie tylko działające w ramach Grupy Muszkieterów sklepy spożywcze, ale także 70 placówek typu „dom i ogród" pod szyldem Bricomarche. Stare sklepy zyskają nowoczesne logo, przearanżowane zostaną ich wnętrza tak aby były b. przyjazne klientowi. W tym roku Grupa planuje otwarcie 17 nowych sklepów Bricomarche, które będą budowane według nowych projektów architektonicznych.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH