REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Grupa Nokaut chce być docelowo internetową platformą handlową

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 28-02-2012, 16:04

Grupa Nokaut SA, właściciel internetowych porównywarek cen, przydzielił akcje w ofercie publicznej. Wartość oferty wyniosła ponad 31 mln zł, w tym wartość akcji nowej emisji ponad 20 mln zł. Spółka zamierza przeznaczyć środki z emisji m.in. na akwizycje. Docelowo, chce przekształcić się w platformę handlową, umożliwiającą klientom wygodne i łatwe dokonywanie zakupów w internecie.

REKLAMA

W transzy detalicznej stopa alokacji dla osób uczestniczących w procesie book-buildingu wyniosła 60,1 proc., a stopa redukcji 39,9 proc. Łącznie przydzielono 2.599.500 akcji, z czego 2.399.500 inwestorom instytucjonalnym, a 200.000 indywidualnym.

Spółka planuje rozpoczęcie notowań na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w marcu 2012 roku. Po upublicznieniu Grupa Nokaut będzie jedynym w Polsce operatorem internetowych porównywarek cen notowanym na GPW.

Oferta obejmowała łącznie 2.599.500 akcji, w tym 1.700.000 akcji nowej emisji serii C oraz 899.500 akcji istniejących serii A. Do obrotu wprowadzonych zostanie 5.764.000 akcji serii A, 100.000 akcji serii B, 1.700.000 akcji serii C oraz 1.700.000 PDA serii C. Główni akcjonariusze zobowiązali się do niezbywania swoich akcji przez co najmniej 12 miesięcy.

Oferującym akcje Grupy Nokaut był Dom Maklerski BZ WBK SA.

Strategia Grupy Nokaut zakłada budowę silnej marki, konsolidację rynku oraz umocnienie pozycji na rynku krajowym - w tym akwizycje, rozszerzenie działalności na rynki zagraniczne, rozwój oferty o nowe innowacyjne i komplementarne serwisy e-commerce oraz rozszerzenie działalności o mobilny kanał dystrybucji.

- Planujemy mocno zawalczyć o polski rynek, docelowo przekształcając się w platformę handlową, umożliwiającą klientom wygodne i łatwe dokonywanie zakupów w internecie. Paradoksalnie - ale z korzyścią dla Grupy Nokaut - jesteśmy w stanie rosnąć niezależnie od koniunktury rynkowej. Z prostej przyczyny - to właśnie internet jest miejscem, do którego udają się klienci szukający oszczędności. My jesteśmy w stanie przedstawić im najlepszą i najtańszą ofertę - mówi Wojciech Czernecki, prezes Grupy Nokaut.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 967) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH