Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa PL Plus zapowiada dalsze inwestycje w markę "Lubię"

  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 21-03-2014, 11:22
Grupa PL Plus zapowiada dalsze inwestycje w markę
Herbata ekspresowa pod marką "Lubię" Grupy PL Plus, fot. SPAR

Michał Wesołowski, dyrektor handlowy sieci SPAR Polska informuje, że obecność w sklepach produktów pod marką „Lubię" stale rośnie. - Marka rozwija się bardzo dynamicznie - mówi Michał Wesołowski. Wyniki sprzedaży potwierdzają, że odbiór marki wśród konsumentów jest bardzo pozytywny.

Dyrektor handlowy sieci SPAR Polska tłumaczy: - Wprowadziliśmy już prawie 50 SKU, a kolejne dochodzą każdego tygodnia. W ostatnim czasie wprowadziliśmy wody, ryż, kaszę, konserwy.

- Kolejne grupy pojawią się na sklepowych półkach już wkrótce - będą to produkty nabiałowe, szersza gama słodyczy, ponieważ aktualnie mamy tylko czekolady - oraz produkty non food, takie jak papiertoaletowy, ręczniki papierowe etc. Docelowo chcemy, aby nasza gama produktów osiągnęła ok. 130 SKU z różnych, ale jednak tych najbardziej podstawowych w każdym gospodarstwie domowym, kategorii - wyjaśnia Michał Wesołowski.

Produkty, które weszły do sprzedaży w pierwszej kolejności, już zajmują wysokie miejsca w swoich kategoriach jak np. olej roślinny, ogórki konserwowe czy ketchup. Założeniem twórców marki jest, by większość z produktów osiągnęła wiodącą pozycję w swoich kategoriach.

- W najbliższym czasie będziemy kładli większy nacisk na widoczność i rozpoznawalność produktów w sklepach - zapewnia Michał Wesołowski. - Zależy nam, aby klienci SPAR sięgali po nie oraz ich próbowali, dzięki czemu będą mogli przekonać się o ich jakości i zechcą na stałe włączyć je do swojego koszyka zakupowego - podsumowuje.

Produkty marki Lubię aktualnie dostępne są w sklepach sieci SPAR, Piotr i Paweł oraz Topaz, cały czas jednak trwają rozmowy z kolejnymi sieciami, które będą mogły dołączyć do grupy odbiorców marki.

Marka Lubię to projekt grupy handlowej PL Plus, w skład której wchodzą przedstawiciele trzech podmiotów: Bać-Pol S.A., Topaz oraz Piotr i Paweł S.A. Wprowadzona na rynek w listopadzie ubiegłego roku marka zdążyła już wzbudzić zainteresowanie konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po produkty opatrzone etykietą „Lubię".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • kkkkk 13-07-2014, 09:56:
Slabe i nie stanowi odpowiedzi na dyskontowe marki wlasne ktore dorownuja marom ogolnopolskim
W
  • Rudi z White 25-03-2014, 07:49:
Śmiechu warte
  • Ja 25-03-2014, 00:28:
O Sloneczku oczywiście zapomniał

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH