Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupą Schiever buduje pozycję w Polsce

  • Property News
  • Autor: propertynews.pl
  • Data: 27-08-2015, 22:04


Po otwarciu 5 sklepów oraz centrum logistycznego w Rosji w 2014 roku, Kiabi wzmacnia swoją pozycję w Europie Centralnej, planując otwarcie kilku placówek w Warszawie w systemie franczyzowym (master franchising) we współpracy z Grupą Schiever. Pierwszy polski sklep został otwarty w centrum handlowym Blue City w Warszawie.

Powstałe w 1978 roku na północy Francji Kiabi promuje koncepcję mody w niskich cenach dla całej rodziny.  W zespole projektującym nowe linie jest 56 stale współpracujących ze sobą stylistów. Opierając się na sieci 449 sklepów, z czego 97 znajduje się poza Francją, Kiabi przekroczyło próg miliarda euro obrotów handlowych (1,87 mld euro obrotu w 2014 roku).W 2015 roku grupa Kiabi chce przekroczyć próg 500 sklepów na świecie poprzez otworzenie 30 sklepów, z czego 21 będzie zlokalizowanych za granicą.

Polska jest 10. krajem lokalizacji Grupy, z 38,5 mln mieszkańców, z czego 1,7 miliona to mieszkańcy Warszawy, dlatego stanowi dla Kiabi rynek strategiczny, na którym docelowo chce otworzyć dwadzieścia sklepów. Znakami szczególnymi Kiabi są: kolorowa moda w stylu fun; zespół, którego głównym wyznacznikiem jest słuchanie potrzeb klientów; konkurencyjne ceny oraz różnorodna oferta dla całej rodziny. Na tych atutach marka chce budować swoją renomę na polskim rynku.

Opierając się na swojej nowej koncepcji zarządzania średnią powierzchnią 1600 mkw, KIABI chce rzucić wyzwanie markom obecnym już w centrach handlowych.

Pierwszy sklep został otwarty w jednym z najważniejszych centrów handlowych w Warszawie – Blue City, które skupia ponad 200 sklepów i punktów usługowych. Za obsługę Kiabi w Polsce odpowiada agencja reklamowa Communication Unlimited. Po pierwszym etapie otwarcia sklepów w stolicy, Kiabi stawia sobie za cel inne miasta takie jak Kraków, Gdańsk, Katowice, Łódź, Poznań, Wrocław.

Celem na najbliższe 5 lat dla marki Kiabi jest realizacja 50 proc. swojej sprzedaży poza granicami Francji (dziś jest to 20 proc.). Marka będzie wzmacniać swoją pozycję w krajach, w których jest już dobrze znana i rozpoznawana (Francja, Hiszpania, Włochy, Rosja) poprzez otwieranie nowych sklepów w centrach handlowych. W 2015 roku chce przekroczyć próg 500 sklepów na świecie, otwierając 30 sklepów, z czego 21 będzie zlokalizowanych za granicą. Po Polsce marka będzie obecna w 3 nowych krajach (w systemie franczyzy): w Arabii Saudyjskiej, jednym z krajów Maghrebu oraz jednym z krajów Afryki Subsaharyjskiej.

więcej propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH