Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa Zakupowa MerCo chce mieć w 2014 r. 65 sklepów

  • Autor: Poradnik Handlowca
  • Data: 16-04-2014, 21:09

Koncepcja Grupy Zakupowej MerCo obroniła się. Grupa nie ustępuje sieciom handlowym - ani franczyzowym, ani właścicielskim. Rok 2013 zakończyła jako grupa 50 placówek detalicznych z obrotem ponad 400 mln zł i rentownością netto na średnim poziomie 5 proc. Firma zakłada, że na koniec 2014 r. będzie liczyła 65 placówek detalicznych, których sumaryczny obrót wyniesie około 550 mln zł - mówi Marek Theus, Prezes Zarządu MerCo Sp. z o.o., w rozmowie z Poradnikiem Handlowca.

Jak ocenia Marek Theus, cztery lata działalności Grupy MerCo pokazały, jaką siłę i znaczenie na rynku może mieć dobrze zorganizowana i zintegrowana Grupa Zakupowa, tworzona przez lojalnych wobec siebie i mających bardzo dobrą płynność finansową, kupców.

Obecnie Grupa MerCo liczy 59 placówek detalicznych oraz 18 sklepów należących do stacji benzynowych OKTAN.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH