Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

GS1 przygotowało raport nt. platform sprzedażowych w Polsce

Zwolennicy handlu internetowego rosną w siłę. Wg najnowszego raportu Gemiusa już 62% polskich internautów zadeklarowało, że kupują w internecie. Do 2020 roku 40% światowego e-handlu będzie odbywać się za pośrednictwem elektronicznych platform sprzedażowych. GS1 Polska zbadało, co zrobić, by sprzedawać skutecznie na lokalnych marketplacach.

GS1 przygotowało raport nt. platform sprzedażowych w Polsce
Fot. Shutterstock

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 09-08-2019, 15:14

Wraz z rozwojem e-commerce pojawiały i ciągle pojawiają się nowe elektroniczne platformy sprzedażowe. Najwięksi gracze rynkowi oferują prawie każdy rodzaj produktu, który można kupić w tradycyjnym sklepie.

Marketplace’y stają się coraz częściej dla tradycyjnych sprzedawców, jak i sprzedawców internetowych podstawowym kanałem sprzedaży. Dla wielu oferentów produktów są one wygodnym rozwiązaniem, ponieważ przyciągają nowych klientów i zapewniają ich obsługę.

„30% nowych Uczestników Systemu GS1 w Polsce zaopatruje się w numery GTIN, aby móc sprzedawać skuteczniej na platformach sprzedażowych, które coraz częściej wymagają jednoznacznej identyfikacji produktów za pomocą unikalnego numeru. Przygotowaliśmy raport na temat sprzedaży na marketplacach, by pomóc polskim e-sprzedawcom w wykorzystaniu potencjału lokalnego rynku elektronicznych platform sprzedażowych” - komentuje Magdalena Krasoń-Wałęsiak, Menedżer ds. e-commerce w GS1 Polska.

Raport opisuje nie tylko najpopularniejsze platformy sprzedażowe, ale także zalety i wady korzystania z nich – zarówno z perspektywy sprzedających, jak i kupujących. Analiza zawiera również prognozę rozwoju markeplaców.

Raport jest do pobrania tu: https://www.gs1pl.org/kontakt/broszury-i-foldery/382-elektroniczne-platformy-sprzedazowe-marketplace-y-w-polsce-raport/file

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

GS1 RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    Marketplace RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.158.107
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.