Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Handel, nowe style zakupowe, digitalizacja - te tematy zdominują drugi dzień X FRSiH 2017

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 19-10-2017, 12:44
Handel, nowe style zakupowe, digitalizacja - te tematy zdominują drugi dzień X FRSiH 2017
fot. PTWP

O wyzwaniach stojących przed rynkiem handlowym w Polsce i przyszłości tego sektora porozmawiamy podczas X Forum Rynku Spożywczego i Handlu 6-7 listopada w Warszawie. Zarejestruj swój udział!

Już dawno na rynku detalicznym nie działo się tak wiele. Od miesięcy zapowiada się duże zmiany w sektorze wywołane przez nowe regulacje prawne i sytuację na rynku pracy – jednak chyba większość może negatywnie wpłynąć na sieci handlowe. Zmieniający się konsument i przyśpieszające tempo życia wpływają na dalsze umacnianie pozycji dyskontów, wzrost w segmencie marketów i rozwój sieci convenience oraz wzrost potencjału e-commerce kosztem sklepów tradycyjnych.

WIĘCEJ INFORMACJI O FRSIH, AGENDA I MOŻLIWOŚĆ REJESTRACJI NA WYDARZENIA NA WWW.FRSIH.PL.

Szczególnej uwadze polecamy debaty:

7 listopada 2017 r.; 9.00-11.00 sesja inauguracyjna: Handel wrażliwy na regulacje? Krajowe rozwiązania prawne a perspektywy branży

·         KE z pomocą sieciom handlowym – rynek bez podatku handlowego. Co dalej?
·         Możliwe konsekwencje ograniczenia handlu w niedziele
·         Ustawa o przeciwdziałaniu przewadze kontraktowej – nowe zasady współpracy detalistów i dostawców?
·         Sprzedaż alkoholu, płatne foliówki, przewijaki, leki OTC – co jeszcze można uregulować?
·         Wpływ nowych propozycji prawnych na kondycję branży, konkurencję i konsolidację
·         Rynek pracy – braki kadrowe, presja płacowa, nowe sposoby motywacji

7 listopada 2017 r.; 11.30-13.00: Handel stoi marką własną – perspektywy rozwoju i wyzwania dla producentów i handlowców

·         Strategia rozwijania marek własnych zintegrowana ze strategią sieci
·         Wizerunkowy majstersztyk – jakie zadania stoją przed produktami marki własnej
·         Marka sieci gwarantem jakości private labels
·         Marka własna odpowiada na trendy: prozdrowotny, convenience, premium
·         Krótka półka – jak pogodzić interesy sieci i producentów brandów

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 723) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.