Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Handel w ślepym zaułku... Przez promocje

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 23-09-2016, 09:52
Handel w ślepym zaułku... Przez promocje
Fot. Shutterstock

Lidl w nowej akcji promocyjnej marek własnych odchodzi od czystej formy konkurowania wyłącznie ceną. Należy zwrócić uwagę, że mocno podkreślane są cechy produktu i jego jakość, wraz z argumentacją, że przeprowadzone badania konsumentów wykazały takie samo zadowolenie jak przy używaniu „soku nr 1 na rynku”. Czyli komunikat z „najniższa cena” zmienia się w „value for money” (czyli jak w reklamie „dobra jakość i dobra cena”). Nie bez znaczenia jest również podkreślenie, że za tą wartością stoi marka Lidla - mówi Tomasz Stec, Manager w Simon-Kucher & Partners.

- Z pewnością firmy powoli dostrzegają, że są tak naprawdę w ślepym zaułku: dalsze obniżanie cen jest już finansowo nieopłacalne, a proste ruchy cenowe są z bezlitosną konsekwencją kopiowane przez konkurencję. W wyniku tego rynek znajduje się w punkcie równowagi o bardzo niskiej marży. Co się udaje dzięki temu osiągnąć? W zasadzie nic, gdyż polski konsument uważając się za spryciarza, konsekwentnie wykorzystuje okazje do tańszych zakupów nie obdarzając żadnej z sieci nadmierną lojalnością - podkreśla nasz rozmówca.

Więcej w serwisie dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • drgf 07-10-2016, 10:32:
Tylko że WSZYSTKIE te produkty Lidla NIE SA POLSKIE!!! Podczas gdy Biedronka reklamuje że ich 90% produktów jest wyprodukowana u nas w kraju. Dla mnie eybór jrst oczywisty!!!Lidl sam sobie STRZELIŁ W STOPĘ!!!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH