Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Handel żywnością w internecie jest uzupełnieniem oferty tradycyjnych sklepów

  • Autor: pr
  • Data: 17-10-2013, 12:07

- Polscy klienci preferują zakup żywności w sklepach tradycyjnych. Handel online wciąż traktowany jest jako rozszerzenie ich oferty - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Agata Czarnecka, senior konsultant CBRE.

- Klienci, którzy coraz bardziej zwracają uwagę na jakość towaru, wolą sami wybrać produkty, szczególnie te świeże. Handel żywnością w internecie jest stosunkowo nowym zjawiskiem i trudno prognozować jak będą się zwiększać rynkowe udziały tej formy sprzedaży. Na pewno rośnie ona w okresach przedświątecznych. Wirtualnie kupuje klient zapracowany, chcący oszczędzić czas i mający duże zaufanie do sieci. Dobrym rozwiązaniem jest wprowadzenie możliwości odbioru zamówienia w tzw. punktach odbioru. Taką usługę planuje uruchomić sklep Frisco.pl. Najchętniej kupujemy w sieci sprzęt AGD/RTV oraz odzież - dodaje Agata Czarnecka. Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 306) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH