Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Hellena ma już 48,5 proc. udziałów w rynku oranżady

Oranżada Hellena jest nadal niekwestionowanym liderem rynkowym w swojej kategorii. W rynku tradycyjnym osiągnęła już 48,5 proc. udziałów. Zajmuje pierwsze miejsce w kanale nowoczesnym, jako produkt brandowy.

Hellena ma już 48,5 proc. udziałów w rynku oranżady
W nowym sezonie marka Hellena planuje rozszerzenie kategorii napojów o nowe produkty

Autor: pr / portalspozywczy.pl
Data: 16-02-2011, 20:11

Udziały marki Hellena rosną również w kategorii napojów niegazowanych. W kanale tradycyjnym wartościowo marka zajmuje trzecią pozycje, natomiast ilościowo - drugą. Udziały tej kategorii rosną również w handlu nowoczesnym.

Najbardziej popularne smaki w Polsce w napojach niegazowanych w ciągu ostatniego roku to wartościowo jabłko-mięta, natomiast ilościowo - smak jabłko.

W nowym sezonie marka Hellena planuje rozszerzenie tej kategorii o nowe produkty.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Hellena RSS ALERT    /    oranżada RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • hop hop 2011-02-17 15:22:21
    A które miejsce w napojach gazowanych innych niż oranzada, np. cola - ostry spadek udziałów, a zwłaszcza w coli. Oranzada jako kategoria traci udziały wrynku.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.242.25.198
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.