Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Henrykowie lubią wydawać pieniądze, są idealną grupą dla firm pożyczkowych

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 11-12-2017, 12:25
Henrykowie lubią wydawać pieniądze, są idealną grupą dla firm pożyczkowych
fot. Shutterstock

Henrykowie, czyli całkiem niedawno zdefiniowana grupa konsumentów w Polsce, nie wyobrażają sobie życia bez nowoczesnych innowacji finansowych, mają większą skłonność do beztroski finansowej niż przeciętny obywatel i kierują się w życiu podejściem, iż warto wydawać pieniądze, jeśli się je po prostu ma. Są jedną z głównych grup docelowych dla firm pożyczkowych – oceniają eksperci firm pożyczkowych.

Fintechy – chleb powszechni Henryków

Firma Loando podaje, że współcześni Henrycy nie wyobrażają sobie życia bez tzw. fintechów, czyli nowoczesnych innowacji finansowych. Choć 42 proc. z nich deklaruje, iż bezpieczniej jest unikać takich produktów finansowych jak kredyty i pożyczki, to jednocześnie prawie tyle samo (44 proc.) posiada takie zobowiązanie. Aż 67 proc.  obywateli HENRY ma kartę kredytową co oznacza, że przy ponad 2 mln kart kredytowych wydanych przez banki liczebność Henryków wynosi około 1,5 mln osób. 100 proc z nich posiada i korzysta z konta bankowego. Eksperci pozyczkaportal.pl szacują, że blisko 60 proc. HENRY-ków zaciąga zobowiązania finansowe za pomocą smartfona.

- Henrykowie to idealna wręcz grupa konsumentów jeśli chodzi o produkty finansowe. To konsumenci dojrzali, którzy wiedzą jakiego typu usług potrzebują. Są dobrze zorientowani na rynku, znają najnowsze trendy, a niejednokrotnie, dzięki wysokim stanowiskom, po prostu korzystają z pewnych rozwiązań na co dzień, w pracy zawodowej. Rozwiązania finansowe, które w znacznej mierze można obsługiwać online stanowią dla nich spore ułatwienie w życiu codziennym oraz pozwalają na przyspieszenie pewnych procesów czy decyzji finansowych. Henrykowie to także grupa ludzi, którzy jako klienci lubią być w centrum zainteresowania. Chętnie ufają markom, które patrzą na świat tak samo jak oni, a do tego oferują nowe, świeże rozwiązania – mówi Maciej Suwik, ekspert Loando.

Osoby powyżej 40 roku życia, której znaczną częścią są właśnie Henrykowie, stanowią ponad 30 proc. klientów firm z sektora fintech. Ponad 87 proc. konsumentów z tej grupy wiekowej terminowo spłaca zaciągnięte zobowiązania finansowe. Mają też zupełnie inne przyzwyczajenia niż ich młodsi koledzy, bowiem 59 proc. z nich decyduje się na zaciągnięcie pożyczki za pomocą Internetu, a ich zdolność kredytowa jest o ponad połowę wyższa w porównaniu do pokolenia Y (wg kpf.pl).

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 494) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.