Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hipermarket Tesco, który ma odzwierciedlać potrzeby współczesnego klienta - zdjęcia

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 26-11-2014, 19:25
Hipermarket Tesco, który ma odzwierciedlać potrzeby współczesnego klienta - zdjęcia
(fot. oc-letnany.cz)

Hipermarket położony na terenie centrum handlowego w dzielnicy Letnany został otwarty w 1999 r. Teraz przeszedł modernizację, która ma odzwierciedlać potrzeby współczesnego klienta. Na terenie placówki znajduje się m.in. cukiernia sieci, sklep odzieżowy F&F o pow. 1600 mkw. z oddzielnym wejściem, kwiaciarnia, plac zabaw oraz strefa restauracyjna.

- Nasza placówka w Letnany jest wyjątkowa. Jej znaczenie wykracza poza Pragę. Wzięliśmy to co najlepsze z naszych sklepów na całym świecie i stworzyliśmy na nowo sklep w Pradze - mówi Ken Towle, dyrektor Tesco na Europę.

Całkowita powierzchnia hipermarketu została zmniejszona, zwalniając miejsce dla nowych najemców jak np. Sports Direct. Ponadto, sklep zyskał nowy wygląd działu ze świeżą żywnością, pierwszą kwiaciarnią i cukiernią oferującą wyrób ciast na zamówienie czy dział "Grab and Go".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Store manager 27-11-2014, 12:55:
Co by Tesco nie zrobiło i tak przegra ! Tu nie chodzi o kolorowe bordy iluzję butiku na szmatach czy kolorowe końcówki regałów lub wieśniackie wejście do sklepu . Cenami są w tyle , brak dostępności i serwis to w tej firmie są pojęcia o których zapomniano . Zarządzanie centralne powoduje ,że ludzie na sklepach nie myślą i mają handel wybity z głów . Liczy się procedura nie sprzedaż klient itd...
  • Lopez (TRS) 27-11-2014, 12:06:
Wygląda do złudzenia podobnie do TESCO W Silesia City Center w Katowicach.
Może wyglądało to tak? Pan Ken Towle, dyrektor Tesco na Europę, objeździł większe sklepy, bo tylko taki pomysł miałby sens, pooglądał, pomyślał i podjął decyzję. Czy właściwą? Okaże się po czasie.
Podobnie było z chińczykami, którzy produkują ciuchy sygnowane FF. Pamiętam jak jeździli dużą grupą po sklepach, oglądali ciuchy, stojaki, expozycję, notowali całe zeszyty, a po czasie pojawiła się marka FF.
Da się ?? Da się. Trzeba mieć pomysł, przepchać go (właściwie uargumentowywać) i już :-) .
Nie twierdzę tym samym że to coś złego.
Nie będę też pisał o jakości, bo za bardzo się tematowi nie przyglądałem zarówno wtedy i teraz. Natomiast, wyciągając wnioski z całości - koszty produkcji w Chińskiej Republice Ludowej (bo gdzieżby indziej), składowania, transportu i logistyki muszą mieć znaczący wpływ na cenę. Żeby ta nie była za wysoka, trzeba więc zaoszczędzić na jakości (bo tylko ta pozostała). Tak robią wszyscy, więc zdziwił bym się pozytywnie jakby Tesco działało inaczej.
Pozdrawiam.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 928) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.