Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hipermarkety budzą niechęć

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 06-07-2011, 14:38

Trzykrotnie mniejsze zaufanie i aż dziesięć razy większy niesmak i poczucie krzywdy, niż wynosi norma dla marek produktów - oto wynik sieci hipermarketów w badaniu Ipsos emoti*scape. Negatywne emocje siedem badanych sieci wzbudzało we wszystkich grupach wiekowych, niezależnie od płci i miejsca zamieszkania - podał Puls Biznesu.

Jak czytamy w PB, złość klientów wzbudzają kolejki do kas, różnice cen między półką lub gazetką i kasą, a także tłok. Często czują się zdezorientowani i zagubieni w sklepach o wielkiej powierzchni, w których - ich zdaniem - panuje bałagan i trudno nawiązać kontakt ze sprzedawcą.

Dodatkowo przygnębienie wzbudza w nich widok przemęczonych pracowników i niska jakość produktów. Negatywne emocje mniej wyraźne są w przypadku mniejszych sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 950) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH