Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hipermarkety coraz bardziej rozwijają programy lojalnościowe

  • Autor: Dziennik Łódzki
  • Data: 27-07-2009, 17:02

Punkty, a następnie zniżki na zakupy - to główne założenia nowego programu lojalnościowego Clubcard, który w sierpniu wprowadzi sieć hipermarketów Tesco. Będzie on kopią rozwiązania, który obowiązuje w brytyjskich marketach tej sieci. Konkurenci Tesco modyfikują założenia swoich programów - podaje Dziennik Łódzki.

Jak podaje "DzŁ" pierwsze karty klienci brytyjskich marketów otrzymają w połowie sierpnia. Do tego czasu Tesco nie komentuje założeń Clubcardu, ale z dobrze poinformowanych źródeł gazeta wie, że najwięcej zyskają ci, którzy do marketu regularnie wybierają się po określone grupy towarów. Rachunek będzie skanowany na kartę i jeśli okaże się, że klient najczęściej zaopatruje się w nabiał, będzie go kupował ze zniżką nawet powyżej 10 proc.

W angielskim programie klient za każdego wydanego funta otrzymuje punkt. Gdy uzbiera 100 punktów może je zamienić na bony wartości funta, a następnie płacić nimi za benzynę lub towary w Tesco. Nie odbiera natomiast nagród rzeczowych i jest to nowością w Polsce. Obecnie w Tesco ustalane jest, za jaką kwotę będą przyznawane punkty i ile trzeba będzie ich uzbierać, by dostać bon.

- Trzy lata mieszkałem w Londynie, korzystałem z Clubcardu - mówi Dziennikowi Łódzkiemu Łukasz Jurecki. - Robiłem tygodniowe zakupy. Zwykle to była żywność. Żeby zdobyć 100 punktów trzeba wydać 100 funtów, a wartość takiego bonu to ledwie funt, ale w końcu punkty i bony to tylko dodatek do zakupów. Z narzeczoną korzystaliśmy natomiast z rabatów na nabiał i napoje i w ten sposób oszczędzaliśmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 111) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.