Hipermarkety trzeba wymyślić na nowo

Hipermarkety szukają sposobów na to, jak odwrócić negatywne trendy ostatnich lat i szybko powrócić na drogę wzrostów sprzedaży. Teoretycznie miało im pomóc ożywienie gospodarcze, ale lipcowe dane o pierwszej od ponad 30 lat deflacji w Polsce powodują, że jego pozytywny wpływ na rynek handlowy będzie w krótkim okresie mniejszy, niż się pierwotnie spodziewano. Hipermarketom nie pomaga też rosnąca konkurencja w postaci innych formatów, na czele z dyskontami, supermarketami oraz sklepami convenience. Czy będą w stanie poradzić sobie w coraz trudniejszym otoczeniu rynkowym? Według prognoz sytuacja największych formatów będzie się poprawiać.
Dalsza część artykułu (96%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi „Strefa premium”. Kliknij tutaj aby się zalogować lub zarejestruj konto.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegółowe informacje o "Strefie premium". Aktualna oferta cenowa jest dostępna tutaj.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!