Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Historyczna Żabka na Rynku Głównym w Krakowie

Żabka otworzyła swój pierwszy sklep przy Rynku Głównym w Krakowie. Historyczny wymiar lokalizacji podkreśla stylizowane wnętrze, w którym odzwierciedlono wystrój sklepów i lokali usługowych z początku XX wieku. Dla klientów sieć przygotowała, dołączaną do zakupów, specjalną kartkę pocztową z unikalnym znaczkiem „Dla Krakowa”. Kartkę oraz znaczki wyemitowała Poczta Polska.

Historyczna Żabka na Rynku Głównym w Krakowie
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 26-06-2019, 14:11

– Dbamy o zachowanie historycznego dziedzictwa lokali znajdujących się w zabytkowych częściach miast w całej Polsce. Dzięki bliskiej współpracy z Biurem Miejskiego Konserwatora Zabytków wypracowaliśmy unikalne w skali kraju rozwiązania w aranżacji sklepu Żabka przy Rynku Głównym, tak aby wpisywał się on w pełni w tak ważne miejsce zlokalizowane w samym sercu Krakowa – mówi Adam Manikowski, Wiceprezes ds. Operacyjnych sieci sklepów Żabka. – Łącząc tradycję z nowoczesnością jesteśmy blisko naszych klientów, którzy przy okazji zwiedzania zabytkowej części miasta mogą zrobić szybkie, wygodne zakupy, z kolei dla naszych franczyzobiorców to szansa na rozwój swojego biznesu w Krakowie – dodaje.

Sklep na Rynku Głównym w kamienicy numer 39 ma powierzchnię 58 m2 i niemal każdy jego element wpisuje się w tradycyjną formę architektoniczną zabytkowej części miasta. Sala sprzedaży została dostosowana do historycznego układu lokalu. Specjalnie dla tego sklepu zostały zaprojektowane stylizowane meble, a we wszystkich elementach wykończenia zostały zastosowane szlachetne materiały. Wyjątkowe, stylizowane oświetlenie lamp zostało stworzone, by jeszcze lepiej ukazać piękno sklepienia tej prestiżowej lokalizacji.

Z myślą o turystach, Żabka przygotowała unikalną, dedykowaną kartkę z wyjątkowym znaczkiem „Dla Krakowa”. Dokonując zakupów powyżej 20 złotych klienci bezpłatnie otrzymają kartkę pocztową z widokiem na Kraków, gotową do wysłania. W ten sposób sieć  chciała dodatkowo uświetnić tradycję tego zabytkowego miejsca. Znaczki nie są dostępne w ogólnej sprzedaży, dlatego miłośnicy filatelistyki powinni rozważyć wybór zakupów w tym właśnie sklepie i poszerzenie swojej kolekcji o ten unikat.

– Prowadzenie sklepu w tak wyjątkowej lokalizacji to na pewno ogromne wyróżnienie, ale także duże wyzwanie i odpowiedzialność. Mam nadzieję, że praca włożona w jego powstanie, a obecnie już w prowadzenie będzie owocować, a placówka ze swoim unikalnym wyglądem wpisze się na dobre w topografię Rynku Głównego, będąc chętnie odwiedzana zarówno przez krakowian jak i turystów – mówi Mateusz Cnota, franczyzobiorca sklepu Żabka na Rynku Głównym w Krakowie.

Wewnątrz znajduje się stylizowana strefa Żabka Café, która w historycznej odsłonie oferuje kawę z ekspresu oraz przekąski na ciepło. Lodówki z szybkimi przekąskami jak kanapki Tomcio Paluch, sałatki czy smoothie Foodini zostały dostosowane do historycznej aranżacji, wszystkie posiadają niestandardowe, stylizowane obudowy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Żabka RSS ALERT    /    Adam Manikowski RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    Kraków RSS ALERT    /    Poczta Polska RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.237.249.90
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.