Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hitpol skoncentruje rozwój sieci sklepów na terenie Małopolski i Podkarpacia

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 05-12-2014, 17:36

- Ekspansja terytorialna sieci Hitpol przewiduje pozyskiwanie placówek handlowych na terenie Małopolski i Podkarpacia, a także południowych granic województwa świętokrzyskiego - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl właścicielka F.H.U. Hitpol, Justyna Krężołek.

- Ekspansja terytorialna nierozerwalnie wiąże się ze spełnieniem oczekiwań franczyzobiorców względem regularnych dostaw. Wymaga to ze strony centrali pozyskania odpowiednich dostawców, spełniających indywidualne potrzeby każdego z partnerów. Pozyskiwanie nowych, zaufanych i spełniających standardy placówek handlowych w dobie przesycenia rynku zagranicznymi formatami handlowymi, dla franczyzodawcy z polskim kapitałem jest trudne, aczkolwiek nie niemożliwe, zawęża jednak znacznie możliwości. Chcielibyśmy przyłączyć do sieci ok. 20 nowych placówek. Plan wydawać się może mało ambitny, ale przy powyższych czynnikach jest realny do zrealizowania - wyjaśnia Justyna Krężołek.

Obecnie pod szyldem sieci Hitpol znajduje się 113 sklepów na terenie województw małopolskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego. Do sieci w tym roku dołączyło 12 sklepów. - Dynamika wzrostu sklepów sieci jest zależna od wielu czynników, a jej zamknięcie w matematyczne ryzy, nie zapewni obiektywnego spojrzenia na rozwój naszej sieci. Przywiązujemy dużą wagę do ilości pozyskiwanych sklepów, ale nad to przekładamy ich jakość. Pozyskiwanie partnerów o podobnym potencjale ułatwia wdrażanie standardów, a tym samym umożliwia współpracę na wysokim poziomie. Stawiamy na jakość pozyskiwanych partnerów ponieważ wierzymy, że przełoży się to na sukces naszych franczyzobiorców. W związku z tym rozstaliśmy się z partnerami, którzy nie spełnili standardów sieci - dodaje Justyna Krężołek.

- Rok 2015 jest dla nas wyjątkowy, przede wszystkim ze względu na jubileusz 15-lecia sieci. Po pierwsze, franczyzodawcy zakończyli cykl szkoleń dofinansowanych przez UE „Akademia Rozwoju Hitpol", które przygotowywały ich do zmian. Końcówką roku wprowadziliśmy do sieci audytora, który ma za zadanie systematycznie monitorować standard placówek handlowych, a także na podstawie raportów dostarczać o nich rzetelnej informacji. Po dokładnej weryfikacji wprowadziliśmy także spójny system audio marketingu w sieci, dedykowanego franczyzobiorcom Hitpol. Istotne dla franczyzobiorców, były również zaproponowane zmiany w zakresie zacieśniania współpracy z siecią, a co za tym idzie dodatkowe bonusy proponowane przez Hitpol - wyjaśnia właścicielka F.H.U. Hitpol.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 904) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH