Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Holland & Barret nawiązuje współpracę z InPost

Holland & Barret - jeden z największych przedstawicieli branży suplementów diety w Wielkiej Brytanii - odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie klientów na proste i szybkie dostawy, rozpoczął współpracę z InPost. Współpraca ta umożliwi brytyjskiej firmie oferowanie odbioru produktów w Paczkomatach InPost.

Holland & Barret nawiązuje współpracę z InPost
Paczkomat InPost w Wielkiej Brytanii. Fot. Materiały prasowe

Klienci Holland & Barret mogą odbierać swoje zakupy w 1100 Paczkomatach InPostu na terenie Wielkiej Brytanii. Nowa usługa pozwala klientom odbierać swoje zakupy bardzo szybko, o dowolnej porze, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w dowolnie wybranej lokalizacji, w drodze do biura lub domu.

- W ostatnim czasie zaobserwowaliśmy ogromny wzrost zamówień online. Dziś klienci nie chcą czekać w domu na dostawę swoich zamówień, poza tym wielu z nich nie może z różnych względów odbierać swoich zakupów w pracy, chętnie natomiast odebraliby swoje zakupy w czasie dla nich dogodnym np. podczas powrotu z pracy do domu. Partnerstwo z InPostem to idealne rozwiązanie dla naszego biznesu i naszych klientów. Dzięki serwisowi, który oferuje InPost problem nieudanej dostawy praktycznie znika, a my jesteśmy w stanie zaoferować klientom jeszcze wyższą jakość i satysfakcję z dokonywanych zakupów- powiedziała Emma Mead, dyrektor E-Commerce Holland & Barrett International.

Ian Caminsky, CEO InPost UK, podkreśla, że: - Sektor e-commerce rośnie niezwykle szybko, oferując sklepom prawdziwą szansę na wzrost przychodów z tego kanału. Niezmiennie jednak sklepy online muszą oferować klientom nie tylko niezawodną formę dostawy, ale również rozwiązania, które są proste, łatwe w użyciu i przede wszystkim wygodne, jeśli chcą aby Klienci do nich wracali. Nasze partnerstwo z siecią Holland & Barret to niezwykle ważny krok w rozwoju naszego biznesu na rynku brytyjskim, ponieważ jest to pierwsza integracja z tak znaczącą marką z segmentu produktów dietetycznych, suplementów diety i produktów żywnościowych, który w Wielkiej Brytanie jest bardzo dojrzały. Z satysfakcją będziemy wspierać markę Holland & Barret, która dzięki swoim produktom pozwala ludziom lepiej czuć się we własnej skórze, w dotarciu do jak najszerszej grupy odbiorców, w innowacyjny, wygodny i dopasowany do ich intensywnego życia sposób - podkreślił Ian Caminsky, CEO InPost UK. 

Paczkomaty InPost oprócz Polski i Wielkiej Brytanii - w których funkcjonują kolejno największe sieci - są obecne we Francji, Włoszech i Kanadzie, które są kluczowymi dla InPost rynkami. Ponadto w sieci InPost Paczkomaty funkcjonują w m.in. Rosji, Czechach, Słowacji, Węgrzech. Oprócz tego Paczkomaty z powodzeniem są wykorzystywane w sieciach lokalnych firm kurierskich lub pocztowych w takich krajach jak Chile, Estonia, Litwa i Łotwa, Australia, Kolumbia, Islandia czy Irlandia. Na koniec 2015 roku na całym świecie działało ponad 5000 Paczkomatów, z tego ponad 4000 w sieci InPost.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Ian Caminsky RSS ALERT    /    InPost RSS ALERT    /    Holland & Barrett International RSS ALERT    /    Emma Mead RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.10.219
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.