Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Hurtownie Cash&Carry Eurocash zanotowały 10-proc. wzrost sprzedaży

W 2010 r. sprzedaż hurtowni dyskontowych Eurocash Cash&Carry oraz Batna wyniosła 3,44 mld zł i wzrosła o 10,07 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2010 r.

Sprzedaż do klientów zewnętrznych w 2010 r. wzrosła o 15,8 proc. do 3,04 mld zł. Wzrost sprzedaży dla stałej liczby hurtowni dyskontowych Cash&Carry Eurocash z wyłączeniem hurtowni Batna (wzrost LFL) wyniósł 4,2 proc.

Bez uwzględniania kategorii wyrobów tytoniowych oraz kart telefonicznych wzrost sprzedaży dla stałej liczby hurtowni Cash&Carry Eurocash wyniósł 4,5 proc. w 2010 r.

Udział sklepów ABC w całkowitej sprzedaży hurtowni dyskontowych Cash&Carry wyniósł 49,4 proc. za okres 2010 r.

Liczba hurtowni Cash&Carry wyniosła 129 (w tym 3 Batna) na koniec 2010 r. Liczba sklepów sieci ABC wyniosła 3 990 na koniec 2010 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

ABC RSS ALERT    /    Batna RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.227.76.180
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.