Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hurtownie Makro wprowadziły ponad 700 nowych produktów marek własnych

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 06-02-2013, 16:54
Hurtownie Makro wprowadziły ponad 700 nowych produktów marek własnych

Ponad 700 nowych produktów sygnowanych markami własnymi wprowadziła na rynek w 2012 roku sieć hurtowni Makro Cash and Carry. Najwięcej, bo aż po 280 nowych artykułów przybyło w rodzinach marek Fine Food i Fine Dreaming.

- Polskie marki własne, to już nie tylko tani asortyment w prostym opakowaniu, ale coraz częściej produkty ze średniej, a nawet wyższej póki cenowej, które są realną alternatywą dla produktów markowych, tym bardziej, że nie ustępują im pod względem jakości - mówi Robert Taylor, dyrektor pionu handlowego Makro Cash / Carry.

- Trend ten potwierdza rosnąca w halach Makro sprzedaż takich marek jak: Fine Food, Horeca Select czy Rioba. Bardzo perspektywicznym segmentem rynku jest rozwój oferty produktów ekologicznych. Z myślą o klientach wybierających zdrową żywność stworzyliśmy linię Fine Food Bio - wyjaśnia Taylor.

W minionym roku Makro Cash & Carry poszerzyło asortyment marek własnych o ponad 700 nowości. Do marek rozwijających się najszybciej należą Fine Food, Fine Dreaming oraz Horeca Select - ich asortyment został łącznie poszerzony o 560 nowych artykułów.

Marka Fine Food, która prócz hal Makro Cash & Carry dostępna jest między innymi w sklepach ODIDO powiększyła się m.in. o całą gamę płatków śniadaniowych, słonych przekąsek oraz mrożonek. Pod marką Fine Food dostępne są również świeże warzywa, m.in. pomidory, bakłażany czy sałaty cięte. Dużym zainteresowaniem klientów zarówno w halach jak i placówkach ODIDO cieszą się ciasta pakowane, sałatki i warzywa w słoikach oraz szeroka oferta dań gotowych, a hitami sprzedażowymi w 2012 roku zostały świeże mleko oraz bułki mleczne.

Produkty sygnowane marką Horeca Select, tworzone są z myślą o klientach z branży gastronomicznej. Cały asortyment Horeca Select dostępny jest w dużych opakowaniach, dostosowanych do potrzeb lokali gastronomicznych. W 2012 roku oferta produktów Horeca Select poszerzona została m.in. o warzywa konserwowe i mrożone owoce, grzyby, pierogi i ryby. Klienci chętnie wybierają artykuły specjalistyczne: porcjowane mięso, masło klarowane, jajka sterylizowane promieniami UV, fryturę czy pełnotłuste kakao 22 proc. Wśród najczęściej wybieranych produktów sygnowanych marką Horeca Select znalazły się: świeże zioła, kiełki oraz tortille.

Inną marką stworzoną z myślą o profesjonalistach jest Rioba, skierowana do właścicieli kawiarni, restauracji czy barów. W minionym roku do rąk Klientów hal Makro trafiło ponad 20 nowych produktów sygnowanych tą marką.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • polak 07-02-2013, 21:29:
"nie ustępują im pod względem jakości"
hahahaha
Ciekawe kto się na to nabierze :D

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 182) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH