REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Hygienika kupuje Schleckera. Prezes firmy zapowiada rebranding marki na Dayli i dynamiczny rozwój

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 22-09-2012, 13:32
Hygienika kupiła udziały w sieci Schlecker
Kamil Kliniewski, prezes zarządu spółki Hygienika

20 września, spółka Hygienika zakończyła negocjacje z funduszem private equity TAP 09, podpisując umowę na mocy, której została udziałowcem sieci drogerii Schlecker w Polsce. Tym samym spółka została strategicznym partnerem Grupy TAP DayliVertriebs, zarządzającej siecią 1400 przejętych drogerii Schlecker w Europie.

REKLAMA

Dla Hygieniki sfinalizowanie transakcji stanowi przełom w skali prowadzonej działalności. Pozwoli ona na zwielokrotnienie obrotów giełdowej spółki. Hygienika wspólnie z Grupa DailyVertiebs, zamierza realizować strategie rozwoju na wszystkich obecnie istniejących rynkach, jak również wdrożyć plan zakładający ekspansję działalności na nowe rynki m.in. Europy Wschodniej.

Schlecker Polska posiada w naszym kraju blisko 200 sklepów głównie w mniejszych miejscowościach oraz magazyn centralny w Piotrkowie Trybunalskim. - Planujemy intensywny rozwój sieci, która rocznie powinna powiększać się o 10-15 proc. W perspektywie trzech lat powinna liczyć około 300 placówek. W czwartym kwartale tego roku, spółka przedstawi szczegółową strategię ekspansji sieci Schlecker na najbliższe 3 lata - mówi Kamil Kliniewski, szef spółki Hygienika.

Pierwsza decyzja zapowiadająca daleko idące zmiany to rebranding sieci. - Zmieniamy nazwę sieci na Dayli. Stare sklepy będą stopniowo przebudowywane na nowy model, w którym zwiększy się ilość asortymentu spożywczego. Ponadto planowane jest poszerzenie zakresu usług dla klientów. Nowy model biznesowy jest odpowiedzią na obecne potrzeby klienta, zakłada nowatorskie rozwiązanie, jakiego jeszcze nie ma na polskim rynku. Myślę że zaskoczymy konkurencję - tłumaczy Kliniewski.

Hygienika wraz z grupą TAP DailyVertiebs, posiadającą obecnie 1400 sklepów w krajach: Austria, Włochy, Belgia, Luksemburg i Polska, zamierza sukcesywnie budować pozycje silnego i stabilnego gracza rynku detalicznego FMCG w Europie.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ktoś 25-09-2012, 18:53:
Czesi woleli by Shleckera przejął ich TETA to niech żałują :>

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 308) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH