Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

I półrocze 2017 r. w Stokrotce: 21 nowych sklepów, 5-tka Market i poszukiwanie inwestora

Strona 2 z 3


Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 20-07-2017, 12:00

W kwietniu sprzedaż towarów w sklepach wzrosła o około 8,9 proc. rdr do 209 mln zł. Otworzono 3 sklepy: 2 markety Stokrotka oraz pierwszy sklep w nowym formacie convenience o nazwie 5-tka Market. Łączna liczba sklepów na koniec kwietnia wyniosła 381.

Stokrotka pracowała nad koncepcją sklepów 5-tka Market od w 2016 roku. Zwieńczeniem tych prac było otwarcie 25 kwietnia 2017 roku przy ul. Głębokiej 8A w Lublinie pierwszego testowego sklepu w nowej formule. Nowe placówki mają być oparte na formule franczyzowej, a ich mocną przewagą mają być artykuły świeże i optymalnie dopasowany asortyment, wystarczający do zaopatrzenia gospodarstwa domowego we wszystkie podstawowe artykuły spożywcze. W miarę rozwoju nowego formatu, sklepy 5-tka Market będą również przygotowane do świadczenia usług dodatkowych, m.in. będą oferować darmowy dostęp do Wi-Fi, możliwość rejestracji usług telekomunikacyjnych, doładowania usług prepaid, dokonywania płatności za rachunki, czy możliwość skorzystania z usług firmy kurierskiej.

W maju Emperia Holding poinformowała, że szuka inwesora, który wsparłby jej dalszy rozwój: "Zarząd Emperia Holding SA informuje, że 9 maja 2017 r., po uzyskaniu zgody Rady Nadzorczej Spółki, postanowił rozpocząć proces pozyskiwania inwestora dla wsparcia dalszego dynamicznego rozwoju Spółki. W związku z tym, zarząd planuje zaangażować się w rozmowy z różnymi podmiotami potencjalnie zainteresowanymi taką inwestycją, jak również zezwolić wybranym oferentom na przeprowadzenie badania due diligence spółki i jej spółek zależnych".

- Przez kilka ostatnich miesięcy gruntownie analizowaliśmy scenariusze i perspektywy dalszego rozwoju Emperii. W naszej ocenie aktualna sytuacja rynkowa stwarza unikalne możliwości rozwoju. Jesteśmy głęboko przekonani, że pozyskanie inwestora jest optymalnym rozwiązaniem, które przyczyni się do wzrostu wartości spółki w przyszłości – mówił w maju br. Dariusz Kalinowski, Prezes Zarządu Emperia Holding. 

W maju Stokrotka poinformowała również o planach powiększenia wynajmowanej powierzchni w MLP Lublin o ok. 5,7 tys. mkw. Z tego nieco ponad 100 mkw. przeznaczone ma być na cele biurowe. W ramach zawartego porozumienia przygotowane zostaną także dodatkowe miejsca parkingowe dla TIR-ów oraz samochodów osobowych. Dostarczenie zamówionej powierzchni planowane jest na listopad br.

W maju br. Grupa Kapitałowa Emperia opublikowała wyniki za I kwartał 2017 roku. Przychody ze sprzedaży Emperii były w I kwartale 2017 roku wyższe o 2,3 proc. od przychodów uzyskanych w okresie porównawczym ubiegłego roku i wyniosły 600,4 mln zł. I kwartał zakończył się również dobrym wynikiem EBITA całej Grupy na poziomie 19,9 mln zł. 

więcej informacji:

Emperia RSS ALERT    /    Stokrotka RSS ALERT    /    5 market RSS ALERT    /    supermakety RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.22.132
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.