Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

I półrocze 2017 r. w Stokrotce: 21 nowych sklepów, 5-tka Market i poszukiwanie inwestora

Strona 3 z 3

W I kwartale Stokrotka otworzyła 11 nowych placówek detalicznych, w tym 7 marketów i 4 sklepy franczyzowe. Na koniec omawianego okresu sieć liczyła 380 sklepów. Grupa zwiększyła również swój stan posiadania o jedną nieruchomość z przeznaczeniem na sklep marketowy.

Również w maju prezes Emperii poinformował o szczegółach poszukiwania inwestora. - Proces zakłada wybór inwestora zainteresowanego nabyciem wszystkich akcji spółki na jednakowych warunkach. Chcemy pozyskać inwestora, który gotowy będzie dofinansować spółkę w celu jej organicznego rozwoju oraz rozwoju poprzez fuzje i przejęcia. Przewidywany termin wyboru inwestora to III kwartał 2017 roku, a do końca 2017 roku chcemy zakończyć proces pozyskiwania inwestora - mówił Dariusz Kalinowski. 

Prezes Emperii informował również, że w procesie pozyskiwaniu inwestora nie przeszkodzi tocząca się sprawa dotycząca zobowiązania podatkowego spółki wobec UKS. - Decyzją dyrektora UKS w Lublinie zobowiązanie podatkowe spółki wynosi 143 mln zł oraz 52 mln zł odsetek. My nie zgadzamy się z ustaleniami stanu faktycznego jak i z oceną prawną dokonaną przez dyrektora UKS. Złożyliśmy odwołanie od decyzji, ale równocześnie 27 kwietnia 2017 roku zabezpieczyliśmy finansowanie zobowiązania podatkowego - mówił. 

Stokrotka w maju rozpoczęła też wdrożenie nowej linii strategii komunikacji wizerunkowej. Hasło „Świeżość na uwadze mamy” miało podkreślać świeżość oraz wysoką jakość asortymentu - zwłaszcza mięsa, wędlin i pieczywa. Nowa kampania znalazła odzwierciedlenie w mediach offline oraz online.

Stokrotka osiągnęła w maju br. wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 203 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w maju 2016 roku o ok. 9,6 proc. Otworzono 3 sklepy: 2 supermarkety oraz 1 market Stokrotka. Łączna liczba sklepów na koniec maja 2017 roku wyniosła 383. 

W czerwcu Stokrotka zobowiązała się wykluczyć jajka klatkowe ze sprzedaży w swoich sklepach do końca 2025 roku. Była to dziesiąta w Polsce deklaracja sieci handlowej o wycofaniu jajek “trójek”.

Sprzedaż w sklepach sieci Stokrotka wzrosła w czerwcu o około 6,1 proc. rdr do 203 mln zł. Otworzono 4 sklepy: 2 markety Stokrotka, 1 sklep franczyzowy oraz 1 market '5'.  Łączna liczba sklepów na koniec czerwca 2017 roku wyniosła 386.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Emperia RSS ALERT    /    Stokrotka RSS ALERT    /    5 market RSS ALERT    /    supermakety RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.207.82.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.