Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

IGD: Strategia Dino przynosi wzrost sprzedaży, ale ma słabe strony

Po Lidlu i Kauflandzie, analitycy IGD wzięli na warsztat sieć Dino. Eksperci tej firmy analitycznej oceniają, że dynamiczny wzrost przychodów to efekt solidnej strategii i skutecznych sposobów przyciągania klientów do sklepów. Jednocześnie, zwracają oni uwagę, że strategia Dino ma swoje słabe strony - informuje dlahandlu.pl.

IGD: Strategia Dino przynosi wzrost sprzedaży, ale ma słabe strony
fot. materiały prasowe
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 22-05-2019, 14:44

Analitycy IGD Retail Analysis zwrócili uwagę, ze Dino Polska w pierwszym kwartale tego roku zanotowało wzrost przychodów o 22,7% rdr, do 1,56 mld zł (406 mln USD). Wzrost to efekt solidnej strategii wzrostu, mającej na celu poprawę pozycji handlowej u dostawców i skutecznych inicjatyw w sklepach, mających na celu przyciągnięcie klientów do sklepów.

- W I kwartale 2019 r., detalista rósł szybciej niż rynek, o około 5,5% (wobec danych opublikowanych przez GUS). Duża część wzrostu wynikała z 33 nowych otwarć sklepów, które miały wyższe niż przeciętne powierzchnie sprzedaży. Jednak wzrost sprzedaży lfl o 5% można uznać za gwałtowne spowolnienie wobec 20,3% wzrostu osiągniętego w I kwartale 2018 r. – oceniają analitycy IGD.

Z kolei dzięki wzrostowi zysku marża EBITDA wyniosła 8,5%, co jest dobrym wynikiem w porównaniu do 6,7% Biedronki osiągniętych w tym samym czasie.

Więcej na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dino RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    IGD RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.214.113
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.