Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Igloland stawia na rozwój

Firma Igloland, dystrybutor lodów i mrożonek, zamierza dynamicznie się rozwijać w oparciu o posiadany potencjał, którym jest m.in.: znakomite położenie w centrum aglomeracji górnośląskiej, ponad 20 letnie doświadczenie biznesowe w obsłudze rynku FMCG w każdym kanale i każdej formule, portfolio ponad 2000 klientów (głównie zatomizowane sklepy spożywcze, sieci handlowe HoReCa), jakość infrastruktury biznesowej oraz reputacja rzetelnego kupca i partnera.


Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez Igloland
Data: 07-01-2019, 10:57

Jak tłumaczą przedstawiciele firmy Igloland, położenie w centrum aglomeracji górnośląskiej gwarantuje firmie dostęp do sieci autostradowej, skutkiem czego – jeżeli przyjąć, że wydolny, efektywny biznesowo promień działalności handlowo – logistycznej to 100/150 km, w zasięgu działania spółki jest 6 milionowy rynek (Górny Śląsk, Kraków, Wrocław, Częstochowa) plus Beskid Śląski, czyli naturalne zaplecze turystyczne aglomeracji.

Jak wspomniano, portfel klientów zawiera na dziś ponad 2000 punktów handlowych, najczęściej obsługiwanych – co istotne od lat, stąd długa tradycja współpracy – kompleksowo w zakresie dostaw żywności mrożonej. Produkty lokowane są w każdym kanale i każdej formule współpracy (sprzedaż, logistyka, wsparcie marketingowe: zestawy promocyjne, sprzedaż sondażowa i próbna etc.). Atutem Iglolandu, jest także wysoka jakość posiadanej infrastruktury biznesowej (magazyny w temperaturze kontrolowanej, magazyny suche, tabor, sieć własnych P.H, sieć informatyczna).

Igloland zamierza aktywnie uczestniczyć we wszystkich nowych przedsięwzięciach rynkowych, zarówno dotyczących żywności mrożonej i chłodzonej, inicjując niektóre z nich, jak i w nowych projektach w aspekcie oferty produktowej i organizacji handlu, na bazie posiadanej wizji rozwojowej i zaplecza biznesowego – potwierdza spółka.

Jak się wydaje, Igloland może skorzystać na zmianach rynkowych. Jak tłumaczą przedstawiciele spółki, model dystrybucji w sektorze FMCG, to tylko z pozoru kwestia rozstrzygnięta. Kwestia odchodzenia od hipermarketów, które stopniowo tracą udziały w rynku na rzecz supermarketów, stając się same – wykorzystując posiadaną powierzchnię – coraz bardziej centrum usług, których zakupy są jedynie elementem, to już dziś na Zachodzie i coraz powszechniej w Polsce codzienność. Zmiany w tej dziedzinie i stopniowa konwergencja polskiej sytuacji do rozwiązań sprawdzonych w „Starej Europie”, to tylko kwestia czasu.

Z drugiej strony, mimo urbanizacji Polski (w miastach żyje 60% populacji), na wsi ciągle żyje ponad 15 mln ludzi, o rosnącym potencjale, także zakupowym, do których również trzeba dotrzeć z ofertą handlową. Dodać należy, że wedle dostępnych badań, aż 60% mieszkańców polskich terenów wiejskich jest zadowolonych z miejsca zamieszkania, w konsekwencji zasadnym jest założenie, że kto miał wyjechać już wyjechał, a dalsze masowe ruchy migracyjne w kierunku miast w Polsce, zwłaszcza w obszarze Aglomeracji Śląskiej, są mało prawdopodobne.

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.145.174
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.