Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

III kwartał w sieciach handlowych – zestawienie wydarzeń i podsumowanie

Chociaż lipiec i sierpień w sieciach handlowych przebiegał spokojnie, firmy nie próżnowały – eCarrefour.pl wystartował w Warszawie ze sprzedażą produktów świeżych, a pod szyldem "Piotr i Paweł po drodze" na stacjach BP powstał nowy format sklepów typu convenience. Wrzesień zaś należał do Lidla i Eurocashu – Lidl zaczął sprzedawać wycieczki pod marką Lidl Podróże oraz wystartował ze sprzedażą odzieży zaprojektowanej przez modelkę Heidi Klum, Eurocash zaś przejął 100 proc. udziałów w spółce prowadzącej sieć sklepów Mila.

III kwartał w sieciach handlowych – zestawienie wydarzeń i podsumowanie
Fot. shutterstock

Dalsza część artykułu (97%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

więcej informacji:

sieci handlowe RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT    /    handel detaliczny RSS ALERT    /    branża retail RSS ALERT    /    Tesco RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT    /    Kaufland RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    E.Leclerc RSS ALERT    /    Polska Sieć Handlowa Livio RSS ALERT    /    LD Holding RSS ALERT    /    Eurocash RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT    /    Baltona RSS ALERT    /    Aldi RSS ALERT    /    Piotr i Paweł RSS ALERT    /    Piotr i Paweł po drodze RSS ALERT    /    Emperia RSS ALERT    /    Stokrotka RSS ALERT    /    eCarrefour.pl RSS ALERT    /    Dino RSS ALERT    /    Alma RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.93.116
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.