Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Ikea chce otwierać więcej mniejszych sklepów w centrach miast

Do 2020 roku Ikea chce osiągać przychody na poziomie 50 mld euro rocznie. Żeby to się udało, firma chce rozwijać sprzedaż online i otwierać mniejsze sklepy w centrach miast - poinformowano w raporcie Ikea za rok obrotowy 2015/16.

Ikea chce otwierać więcej mniejszych sklepów w centrach miast
fot. shutterstock

Małe punkty Ikea będą miały około 2 tys. mkw. powierzchni, podczas gdy standardowe domy handlowe marki mają nawet 30 tys. mkw.. 

W tzw. sklepach 'click-and-collect' klienci będą mogli obejrzeć i przetestować wybrane produkty, skorzystać z porad doradców i złożyć zamówienie, a w wybranych punktach zjeść klopsiki lub inne skandynawskie specjały.

Pierwsza placówka tego typu otworzyła się w Hiszpanii w marcu 2015 roku, obecnie działa w sumie 19 takich sklepów w 11 krajach. 

Czytaj więcej na fpiec.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

IKEA RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.210.61.41
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.