Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

IKEA wybiera dom mediowy do obsługi kampanii internetowych

  • Autor: Marketing przy kawie
  • Data: 03-03-2009, 08:42

Szwedzka sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz zaprosiła cztery domy mediowe do przetargu na obsługę kampanii internetowych.

Stale wzrastająca rola internetu i jego pozycji w media mix, a także rosnące oczekiwania IKEA wobec wyników kampanii internetowych skłoniły firmę do zapoznania się z propozycjami domów mediowych. IKEA poszukuje świeżych pomysłów związanych z planowaniem i realizacją kampanii w internecie.

W przetargu biorą udział cztery zaproszone agencje: MediaContacts, ACR, MEC Interaction oraz Codemedia. Lista agencji zaproszonych do przetargu jest już zamknięta.

Rozstrzygnięcie przetargu planowane jest na połowę marca.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 689) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH