Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

IKEA zanotowała mocny wzrost sprzedaży, ale byłoby lepiej gdyby nie wolne niedziele

- Za rok finansowy 2018 odnotowaliśmy mocny wzrost sprzedaży. Jednak z dotychczasowych doświadczeń wynika, że wskutek ograniczeń w handlu w niedziele nasze wyniki są niższe niż zakładane - poinformowało biuro prasowe IKEA Retail w Polsce.

  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 14-12-2018, 14:56

Przypomnijmy: IKEA Retail w Polsce w roku finansowym 2018 zanotowała 11 proc. wzrost sprzedaży z wynikiem 4,03 mld zł. Prawie 29 mln osób odwiedziło sklepy IKEA w Polsce, a strona IKEA.pl odnotowała ponad 97 mln wizyt. Wypracowana w roku fiskalnym 2018 przez Grupę Ingka sprzedaż detaliczna produktów IKEA osiągnęła poziom 34,8 miliarda euro (34,1 mld euro w roku fiskalnym 2017).

- Bez względu na ograniczenia wynikające z wolnych niedziel, nieustannie staramy się zapewnić klientom jak najlepszą dostępność naszych produktów i usług. W tym roku finansowym sklepy IKEA są i nadal będą ważnym miejscem spotkań z klientami. Będziemy rozwijać nasze istniejące sklepy i nadal w nie inwestować. Jednocześnie planujemy dalej rozwijać się w Polsce, inwestując i testując różne formy sprzedaży, koncentrując się na kanałach digitalowych i nowych formatach. Bierzemy jednak pod uwagę wiele możliwości i rozwiązań, w tym również otwieranie kolejnych wielkopowierzchniowych sklepów - podkreśla IKEA.

Więcej na dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

IKEA RSS ALERT    /    wyniki IKEA RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.171.183.163
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.