Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Impel publikuje dobre wyniki finansowe i zapowiada umocnienie w kulczowych dla siebie sektorach

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 14-05-2009, 12:33
Impel publikuje dobre wyniki finansowe i zapowiada umocnienie w kulczowych dla siebie sektorach

Grupa Impel - największy polski dostawca usług outsourcingowych - osiągnęła w pierwszym kwartale 2009 r. przychody ze sprzedaży na poziomie 251, 85 mln zł, co oznacza wzrost, w stosunku do pierwszego kwartału ubiegłego roku, o 13,5 mln zł. Grupa wypracowała zysk operacyjny w wysokości 8,68 mln zł oraz zysk netto na poziomie 4,5 mln zł (wzrost o ponad 3 mln zł w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku).

Analiza wyników dwóch największych jednostek biznesowych wskazuje konsekwentną realizację wzrostu przychodów ze sprzedaży - Obsługa Nieruchomości przekroczyła w pierwszym kwartale 113 mln zł, a Ochrona 101 mln.

- Wyniki, które osiągnęły segmenty Obsługa Nieruchomości i Ochrona są dobrym prognostykiem pokazującym, że firma nadal odpowiada wymaganiom rynku. Nasze usługi konstruujemy w taki sposób, aby ich wycena odzwierciedlała zarówno jakość, jak i doświadczenie oraz skalę działalności. Nasi klienci, w czasach spowolnienia gospodarczego poszukują możliwości redukowania kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa, stawiając coraz większy nacisk na outsourcing. Impel, oferując usługi w szeroko pojętym outsourcingu, potrafi nimi efektywnie zarządzać, dostosowując cenę usług do oczekiwanego przez klienta zakresu i jakości - wyjaśnia Wojciech Rembikowski, wiceprezes zarządu Impel S.A.

Impel pozyskuje kontrakty i rozwija swoją działalność w zakresie usług porządkowo-czystościowych na nowych rynkach, przemysł ciężki, energetyka, jednostki budżetowe, które stają się dla Grupy segmentami strategicznym (sprzedaż więcej niż dwóch produktów, przy rosnącej skali zamówień).

Lepsze wyniki odnotowała również Jednostka Usług Ochrony, co jest efektem wdrożenia nowoczesnych systemów bezpośredniego zarządzania operacyjnego. Wdrożony w tej jednostce system obsługi klienta, spowodował zarówno poprawę jakości, jak również wzmocnił identyfikację pracowników ochrony z pracodawcą.

- Jednostka biznesowa Ochrona pod koniec 2007 roku rozpoczęła proces restrukturyzacyjny. Nastąpiła optymalizacja w obszarze administracji, powstały czytelne linie produktowe, działające w oparciu o rozwiązania techniczne oraz wypracowany, własny system obsługi klienta. Efekty tych działań widoczne są w pierwszym kwartale 2009 roku. Poprawa wyników linii Cash Handling, to z jednej strony inwestycje w nowe technologie, z drugiej znajomość rynku i oczekiwań naszych Klientów. Dostrzegają oni, że przynosimy im większy poziom bezpieczeństwa powierzanych wartości, a wraz z nim wzrastą jakość usług - dodaje Wojciech Rembikowski.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH