Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

in-Store Media rozszerza współpracę z Kauflandem

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 24-09-2015, 10:49

Agencja in-Store Media oraz Kaufland rozszerzają współpracę. Od tego miesiąca in-Store Media ma wyłączność na prowadzenie kampanii in-store we wszystkich 192 sklepach sieci.

W ramach zawartej umowy, in-Store Media jest jedyną agencją reprezentującą sieć Kaufland w organizacji, obsłudze i sprzedaży kampanii in-store na 5 nośnikach reklamowych. Są to door media - nośniki eksponowane przed wejściem do sklepu, hall media - na bramkach przykasowych, cart media - na wózkach zakupowych oraz stopper media i floor media – dwa nośniki znajdujące się w strefie półek.

Firmy Kaufland i in-Store Media rozpoczęły współpracę ponad 2 lata temu.W 2014 roku postanowiły rozszerzyć współpracę o nowe nośniki reklamowe – citylighty. Były to pierwsze nośniki, na których in-Store Media zdobyła wyłączność na prowadzenie kampanii.

Współpraca między firmami przyniesie korzyści zarówno dla sieci, jak i dla reklamodawców – mamy większą kontrolę nad komunikacją marek w sieci Kaufland – mówi Tomasz Małecki, dyrektor generalny in-Store Media Polska – I co ważne, jesteśmy w stanie zagwarantować wyłączność w kategorii dla marek na danym nośniku, co zwiększa efektywność działań reklamowych i wpływa na wyniki sprzedażowe – podkreśla Małecki.

In-Store Media oferuje wsparcie markom oraz sieciom handlowym w doskonaleniu procesu zakupowego ich klientów. Usługi agencji obejmują wszystkie etapy tworzenia i prowadzenia kampanii reklamowej w miejscu sprzedaży, od doradztwa w zakresie strategii komunikacji, przez tworzenie kreacji i przygotowanie materiałów, po zarządzanie kampanią oraz analizę jej wyników.

in-Store Media międzynarodowa agencja shopper marketingu, która specjalizuje się w zarządzaniu przestrzenią reklamową w sieciach handlowych. Grupa in-Store Media ma 17-letnie doświadczenie w branży shopper marketingu. Obecnie prowadzi swoją działalność w 7 krajach: Hiszpanii, Meksyku, Argentynie, Portugalii, Chile, Francji oraz w Polsce. Jest wyłącznym partnerem sieci Carrefour oraz Kaufland, łącznie obsługuje ponad 400 hiper i supermarketów w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 946) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH