REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

in-Store Media rozszerza współpracę z Kauflandem

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 24-09-2015, 10:49

Agencja in-Store Media oraz Kaufland rozszerzają współpracę. Od tego miesiąca in-Store Media ma wyłączność na prowadzenie kampanii in-store we wszystkich 192 sklepach sieci.

REKLAMA

W ramach zawartej umowy, in-Store Media jest jedyną agencją reprezentującą sieć Kaufland w organizacji, obsłudze i sprzedaży kampanii in-store na 5 nośnikach reklamowych. Są to door media - nośniki eksponowane przed wejściem do sklepu, hall media - na bramkach przykasowych, cart media - na wózkach zakupowych oraz stopper media i floor media – dwa nośniki znajdujące się w strefie półek.

Firmy Kaufland i in-Store Media rozpoczęły współpracę ponad 2 lata temu.W 2014 roku postanowiły rozszerzyć współpracę o nowe nośniki reklamowe – citylighty. Były to pierwsze nośniki, na których in-Store Media zdobyła wyłączność na prowadzenie kampanii.

Współpraca między firmami przyniesie korzyści zarówno dla sieci, jak i dla reklamodawców – mamy większą kontrolę nad komunikacją marek w sieci Kaufland – mówi Tomasz Małecki, dyrektor generalny in-Store Media Polska – I co ważne, jesteśmy w stanie zagwarantować wyłączność w kategorii dla marek na danym nośniku, co zwiększa efektywność działań reklamowych i wpływa na wyniki sprzedażowe – podkreśla Małecki.

In-Store Media oferuje wsparcie markom oraz sieciom handlowym w doskonaleniu procesu zakupowego ich klientów. Usługi agencji obejmują wszystkie etapy tworzenia i prowadzenia kampanii reklamowej w miejscu sprzedaży, od doradztwa w zakresie strategii komunikacji, przez tworzenie kreacji i przygotowanie materiałów, po zarządzanie kampanią oraz analizę jej wyników.

in-Store Media międzynarodowa agencja shopper marketingu, która specjalizuje się w zarządzaniu przestrzenią reklamową w sieciach handlowych. Grupa in-Store Media ma 17-letnie doświadczenie w branży shopper marketingu. Obecnie prowadzi swoją działalność w 7 krajach: Hiszpanii, Meksyku, Argentynie, Portugalii, Chile, Francji oraz w Polsce. Jest wyłącznym partnerem sieci Carrefour oraz Kaufland, łącznie obsługuje ponad 400 hiper i supermarketów w Polsce.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 202) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH