Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Informacje o liczbie klientów i zwyczajach coraz ważniejsze dla strategii galerii

Dokładna informacja o tym, ilu klientów odwiedza galerię i jakie sklepy cieszą się popularnością jest dziś kluczowa i to nie tylko przy planowaniu działań marketingowy czy ocenie potencjału obiektu. Analizy liczby klientów odgrywają coraz większą rolę w rozmowach z potencjalnymi najemcami oraz przy rekomercjalizacji.

Informacje o liczbie klientów i zwyczajach coraz ważniejsze dla strategii galerii
fot. Shutterstock

Nie inaczej jest w należących do Gemini Holding centrach handlowych Gemini Park. W galeriach w Bielsku-Białej, Tarnowie oraz Tychach działa nowatorski system, który umożliwia dokładną analizę ruchu. Jako urządzenie liczące zainstalowano tam kamery IP Axis Communications, które mają wbudowane autorskie oprogramowanie firmy TOP-KEY, pozwalające na pracę systemu nawet przy braku łączności z serwerem.

Dzięki temu rozwiązaniu, galerie Gemini Park mogą dziś nieprzerwanie monitorować ruch przy wejściach do obiektów, ale także w lokalach najemców oraz w tzw. ruchu pionowym, czyli między poziomami galerii. Umożliwia to nie tylko na analizę liczby klientów, ale także analizę wyborów, jakich dokonują.

- Kamery liczące zainstalowane są przy każdym wejściu do galerii, a także w wybranych lokalach najemców. W Gemini Park Bielsko-Biała mamy ich 46. Dzięki temu możemy ocenić np. jak rozkłada się ruch na pasażu, w którym kierunku udają się klienci oraz które strefy galerii są szczególnie popularne - mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

- Co więcej, mając możliwość zestawienia danych dotyczących ruchu w galerii i poszczególnych sklepach z danymi sprzedażowymi możemy zobaczyć, którzy najemcy cieszą się największą popularnością wśród naszych klientów i zarabiają. To cenna informacja dla działu leasingu, ale także marketingu – dodaje Brączek.

Czytaj więcej na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    galerie handlowe RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT    /    klienci centrów handlowych RSS ALERT    /    konsumenci RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.234.228.185
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.