Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ING kupiło 50 proc. udziałów w domach towarowych Wars Sawa Junior

  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 31-03-2011, 13:25

ING Property Fund Central and Eastern Europe (ING PFCEE) zostanie jedynym właścicielem warszawskiego centrum Wars-Sawa-Junior. Kosztem 76 milionów euro spółka ING PFCEE w pełni zarządzana przez ING Real Estate Investment Management (ING REIM), nabyła pozostałe 50 proc. udziałów w Wars-Sawa-Junior od byłego partnera spółki joint venture - Centrum Development and Investment, nieruchomościowej części Eastbridge Group.

Wars-Sawa-Junior jest jednym z najlepiej zlokalizowanych centrów handlowo-biurowych w stolicy. W gronie najemców centrum znajdują się m. in.: Marks & Spencer, ze swoim największym salonem w Polsce, H&M, C&A, TK Maxx, Reserved, Zara, Empik, Carrefour, Sephora, Esprit, Camaieu, Cropp Town i House. Obiekt oferuje około 29 000 m² powierzchni handlowej i około 7 000 mkw. powierzchni biurowej.

W 2007 roku spółka ING PFCEE nabyła 50 proc. udziałów w Wars-Sawa-Junior od Eastbridge Group. W wyniku obecnej transakcji nabycia pozostałej części udziałów w centrum, ING PFCEE nabyła także pozostałe 50 proc. zobowiązań wynikających z zaciągniętego kredytu inwestycyjnego udzielonego Prime Warsaw Properties Sp. z o.o. przez EUROHYPO AG.

- Postrzegamy Polskę jako rosnący, rozwijający się i jeden z kluczowych rynków. Po okresie rewitalizacji i rozbudów niektórych naszych nieruchomości komercyjnych, ta transakcja w sposób widoczny wskazuje na nasz powrót na rynek inwestycyjny w roli aktywnego gracza. Cieszymy się, że ma to miejsce w odniesieniu do nieruchomości o tak doskonałej lokalizacji, jak tętniące życiem centrum stolicy Polski - mówi Martin Sabelko, Managing Director of ING REIM CEE

Krzysztof Bocianowski, Head of Asset Management of ING REIM Poland dodał: - Jako właściciel Wars-Sawa-Junior planujemy kontynuację pozytywnego dialogu ze wszystkimi najemcami centrum w celu maksymalizacji naszych wzajemnych korzyści. W następstwie zakończonej w zeszłym roku renowacji Wars-Sawa-Junior będziemy starali się, aby zakupy w centrum były jeszcze bardziej przyjemne. Planujemy również działania reklamowe, które zachęcą warszawiaków i osoby odwiedzające stolicę do wizyty w centrum oraz będą je pozycjonowały jako ekskluzywne miejsce do robienia zakupów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 643) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH